سرویس: استان ایلام
کد خبر: 3161
|
20:09 - 1392/04/30
نسخه چاپی

ناراحتی مردم محله جانبازان از قطعی مکرر آب

ناراحتی مردم محله جانبازان از قطعی مکرر آب
قطعی مکرر آب در منطقه جانبازان شهر ایلام،موجب ناراحتی مردم شده است.

در حالیکه استان ایلام روزهای بسیار گرمی را سپری می کند بسیاری از مناطق شهری ایلام با قطعی چندین ساعته آب شرب روبرو هستند و تداوم این مشکل در روزهای اخیر باعث کلافه شدن شهروندان این شهر شده است.

به گزارش ایلام فردا، مشکل قطعی آب در ایلام که بارها و بارها از سوی مسئولین و مردم مورد تذکر جدی واقع شده این روزها شدت بیشتری به خود گرفته به گونه ای که همزمان با ماه مبارک رمضان مردم بسیاری از نقاط شهری در ایلام از جمله جانبازان مواجه با قطعی آب شرب هستند و این امر همچنان در برخی از نقاط و بالاخص در این منطقه از شهر به صورت قطعی چند ساعته در روز ادامه دارد.

برخی از مردم این منطقه در تماس هایی با ایلام فردا با بیان اینکه قطعی آب بیشتر در ظهر و از ساعت 13 الی 16 رخ می دهد گفتند:چرا فقط آب محله ما قطع می شود و مسئولان اصلا عدالت را رعایت نمی کنند و ما هر روز با قطعی آب مواجه هستیم.

آنها ادامه می دهند:اگر بناست قطعی آبی صورت بگیرد باید به صورت نوبتی و در تمام مناطق شهر ایلام این امر رخ دهد و نه فقط برخی از مناطق شهر ایلام مانند جانبازان.

این در حالیست که حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر خواستار عدالت در قطعی آب توسط مسئولان آب و فاضلاب استان شده بود.

امید است در روزهای آینده مسئولین ذیربط با نشان دادن همت بیشتر مشکل قطعی آب شرب در این شهر و دیگر شهرهای استان را حل نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب