سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 31166
|
13:33 - 1396/11/20
نسخه چاپی

توهین یک سینماگر به مردم ایلام؛

فیلم "اتاق تاریک" ظلم آشکار به مردم ایلام است/پیگرد قانونی کارگردان مطالبه عموم مردم

 فیلم "اتاق تاریک" ظلم آشکار به مردم ایلام است/پیگرد قانونی کارگردان مطالبه عموم مردم
حجازی فر با انتخاب این موضوع و نوشتن این فیلمنامه 600 هزار ایلامی را مورد اهانت قرار داده که امنیت و ارامش خاطر امروز کشور مرهون مرزداری و جانفشانی های آنان است. این یک گناه نابخشودنی است و اعلام جرم بر علیه کارگردان در مراجع قضایی و برخورد شدید با کارگردان و بازیگران فیلم کمترین خواسته به حق مردم ایلام است.

گروه فرهنگ و هنر ایلام بیدار-امین محمدی:: اتاق تاریک فیلم سینمایی است که در جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمده و روح الله حجازی فر کارگردان و ساعد سهیلی و ساره بیات بازیگران اصلی فیلم به علت توهین آشکار و وقیحانه به مردم ایلام باید دادگاهی شده و در رسانه های جمعی و گروهی از مردم شریف این استان عذرخواهی نماید.

داستان فیلم از این قرار است که ساعد سهیلی به عنوان پدر و ساره بیات به عنوان مادر خانواده ذن این را دارند که کسی به فرزند 5 ساله آنها تجاوز کرده است.توهین آشکار این فیلم متعفن به مردم استان ایلام زمانی رنگ و بوی جدی تر به خود می گیرد که ساعد سهیلی در فیلم خود را اهل ایلام معرفی کرده و در دیالوگ پایانی عنوان می دارد در شهر ایلام و در سن کودکی بارها به وی تجاوز شده است.
این دیالوگ و رفتار منزجر کننده بازیگر که توهمات مغز متعفن نویسنده که همان کارگردان فیلم است را به زبان می آورد علاوه بر توهین آشکار و مستقیم به مردم استان ایلام ,انسانیت را هم به بهای شرکت در یک جشنواره و ساختن یک هرزنامه به تمسخر گرفته است.
قابل توجه این کارگردان بی هویت و مفت ساز باید عرض نماییم که ایلام مشکلی اگر دارد و محرومیتی اگر دامان مردانش را گرفته به این خاطر است که روزی سینه را در برابر گلوله های بعثی سپر کرده که امثال شما در پایتخت آسوده بخوابید. ایلام را درست است همگان با محرومیت و فقر می شناسند ولی جناب حجازی فر انسان نما،  هنوز کسی در این استان شاهد تجاوز به کودک چهارساله نبوده است.
 شک نکنید که از مردم این استان سیلی محکمی خواهید خورد. شک نداشته باشید که مجبور خواهید شد با زبانتان خاک را جارو می کنید که مردم ایلام شما را ببخشند.
در تعریفی ساده باید عرض کرد که هرکسی این فیلم را ببیند با آن نوع لباس پوشیدن و جوی که بر خانواده اصلی فیلم حاکم است و دیالوگهایی که رد و بدل می شود این پیام را دریافت می کند که در جامعه ی ایلامی کودکان از نوع جنسی مورد ازار و اذیت قرار گرفته و این یک بیماری مسری در اکثر خانواده های ایلامی است.
حجازی فر با انتخاب این موضوع و نوشتن این فیلمنامه 600 هزار ایلامی را مورد اهانت قرار داده که امنیت و ارامش خاطر امروز کشور مرهون مرزداری و جانفشانی های آنان است. این یک گناه نابخشودنی است و اعلام جرم بر علیه کارگردان در مراجع قضایی و برخورد شدید با کارگردان و بازیگران  فیلم کمترین خواسته به حق مردم ایلام است.
 
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب