سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31153
|
09:30 - 1396/11/19
نسخه چاپی

جاخالی فرماندار سیروان به پرچم دشمنان ایران؛

وقتی جلیلیان پا روی پرچم آمریکا و اسرائیل نمی گذارد

وقتی جلیلیان پا روی پرچم آمریکا و اسرائیل نمی گذارد
پس از خودداری صادق زیباکلام تئوریسین اصلاح طلبان از راه رفتن بر روی پرچم آمریکا و اسرائیل ، اینبار و در استان ایلام بهمن جلیلیان فرماندار سیروان این رفتار را تکرار کرد.

گروه سیاسی ایلام بیدار::پس از خودداری صادق زیباکلام تئوریسین اصلاح طلبان از راه رفتن بر روی پرچم آمریکا و اسرائیل ، اینبار و در استان ایلام بهمن جلیلیان فرماندار سیروان این رفتار را تکرار کرد.

جلیلیان در جریان افتتاح نمایشگاه انقلاب در دبیرستان امام خمینی(ره) شهر لومار، پس از بریدن روبان این نمایشگاه در اقدامی غیر منتظره حاضر به راه رفتن بروی پرچم آمریکا و اسرائیل نشد.
با وجود دشمنی بدون چون و چرای آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی ایران که همراه با هزاران جنایت و خیانت بوده، اقدام فرماندار سیروان آن هم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای تامل بسیاری زیادی به همراه دارد.

معنای نفوذ را در همین رفتارها می‌توان یافت و به عمق فاجعه پی برد؛ یک مسئول که حقوق خود را از نظام ایران دریافت می کند،تفکراتِ مسموم و برنامه‌ریزی شده خویش را در اذهان هک می‌کند و این چنین برای دشمنان نظام خوش رقصی می کند.

استاندار ایلام که از دلسوزان به نظام و انقلاب می باشد باید هر چه سریعتر وضعیت نیروهای باقی مانده از دوران مدیریت محمد رضا مروارید که اکثر آنها فقط به دنبال منافع حزبی و گروهی بوده اند را روشن کند تا شاهد چنین حرکاتی در استان ایلام نباشیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب