سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30676
|
08:50 - 1396/10/16
نسخه چاپی

فعال دانشجویی:

بی توجهی به اقتصاد مقاومتی عامل بحران در کشور/ اغتشاشگران جایی در بین مردم ندارند

بی توجهی به اقتصاد مقاومتی عامل بحران در کشور/ اغتشاشگران جایی در بین مردم ندارند
کناریوند گفت : کسانی که در این تجمعات به تخریب اموال عمومی و صدمه زدن به بیت المال دست زدند و با شعارهای نابجا اصل نظام و رهبری را هدف قرار داده بودند.

به گزارشايلام بيدار،"سعید کناریوند" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ، ضمن محکوم کردن ناآرامی های که توسط عده ای در کشور به وجود آمد، گفت: اینکه مردم بخواهند مطالبات و خواسته های خود را به گوش مسئولین برسانند درست و به حق است اما اینکه به چه شیوه و عملی انجام شود بحث دیگری است.

وی افزود: در چند روز اخیر در برخی نقاط کشور تجمعاتی صورت گرفت که از حاشیه این تجمعات که شاید به حق و اعتراض به گرانی و فساد بود برخی نیز مقاصد و اهداف خود را عملی کردند.

  کناریوند تصریح کرد: باید اذعان کرد کسانی که در این تجمعات به تخریب اموال عمومی و صدمه زدن به بیت المال دست زدند و با شعارهای نابجا اصل نظام و رهبری را هدف قرار داده بودند در پازل دشمن بازی کردند و با همراهی با کانال های معاند به کشور خیانت کردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با ژرف اندیشی عمیق بروز چنین مشکلاتی را در حوزه اقتصاد پیش بینی کرده و راه حل آن را نیز که همانا اقتصاد مقاومتی بود ارائه نمودند، اما سهل انگاری به این سیاست از سوی دولتمردان و مسئولین،  کشور را با چنین بحرانی مواجه ساخت.

وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیرخاطرنشان کرد: ملت راه خود را از اغتشاش گران و دنباله روهای فتنه جدا کرده است و با حضور یکپارچه و منسجم خود در تجمعات حمایتی خود در سراسر کشور نشان داد که هیچ گاه اجازه نمی دهد ایران اسلامی جولانگاه مغرضان و فرصت طلبان شود.

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب