سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30603
|
01:07 - 1396/10/11
نسخه چاپی

آشوبگرها مخل مطالبات و آرامش مردم؛

اغتشاش زباله ای در ایلام ناکام ماند

اغتشاش زباله ای در ایلام ناکام ماند
عصر روز گذشته ( دهم دی ماه)عده ای محدود با جمع شدن و داد و جیغ زدن بی هدف در میدان 22 بهمن این شهر، موجب سلب آسایش کسبه و مردم را فراهم و البته با بی اعتنایی کامل مردم هوشیار ایلام مواجه شدند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::  پس از اینکه چند روز پیش  تعدادی از مالباختگان موسسات مالی و مردمی که مطالبه اقتصادی داشتند در مشهد و شهرهای مختلف کشور تجمع کردند، افراد آشوب گر و مخل نظم عمومی در حال سوء استفاده و آسیب به اموال عمومی هستند.

در ایلام عصر روز گذشته ( دهم دی ماه)عده ای محدود با جمع شدن و داد و جیغ زدن بی هدف در میدان 22 بهمن این شهر، موجب سلب آسایش کسبه و مردم را فراهم و البته با بی اعتنایی کامل مردم هوشیار ایلام مواجه شدند.

متاسفانه در بین افرادی که به حق مطالبات اقتصادی داشتند، تعدادی اغتشاشگر که به 100 نفر نیز نمی رسیدند در محله خیابان سعدی با رفتاری غیر عادی و عجیب ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه با هجوم به مصالح یکی از ساختمانهای در حال ساخت این خیابان اقدام به سنگ پراکنی کرده که در این بین به برخی از مغازه ها و اموال عمومی و بانک ها خسارت وارد شد.

این اوباش در اقدام عجیب همچنین برخی از سطل های زباله را به آتش کشیدند، در این بین رفتگرانی که شاید روز اول از مطالبه کنندگان بهبود معیشت بودند؛ پس از این اقدام با افسوس و خشم مشغول پاکسازی اقدامات خرابکارانه عده ای آشوبگر شدند.

نیروهای انتظامی نیز ضمن متفرق کردن این عده، تعدادی از لیدرهای اصلی را شناسایی و دستگیر کردند.

مردم، ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند

 

 سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز به تحرکات چند روز اخیر معاندان انقلاب اشاره و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچگاه دوستدار مردم نبوده و نخواهند بود و قصدشان این است که از آنان به عنوان طعمه برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز تعمیق شناخت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان در خصوص دشمنی دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ضرورت دارد، گفت: تبیین سیاست‌های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم نقشی مهم در کسب معرفت هر چه بیشتر چهره کریه استکبار داشته و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد .
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد:موجوديت نظام جمهوري اسلامي و حركت باصلابت و مقتدرانه آن، بنيان نظام استكباري را به خطر انداخته است و همين مسأله از دلايل دشمني استكبار جهاني و آمريكا با انقلاب اسلامي است.
وی به نقش بصیرت و آینده نگری در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: اهل بصیرت با امداد نیروی قدسی که به آنها عطا شده، می شنوند؛ می اندیشند؛ نگاه می کنند؛ می بینند و از عبرت ها، بهره می گیرند و آن گاه راه های روشنی را می پیمایند و بدین ترتیب، از افتادن در پرتگاه ها و لغزش گاه ها در امان می مانند.
سردار یاری گفت: از همه شهروندان فهیم ایلامی انتظار داریم با هوشمندی کامل رفتار کنند و دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن نریزند و مثل همیشه در کنار و همراه پلیس باشند.
وی تصریح کرد: هم استانیهای عزیز توجه داشته باشید حضور حتی یک نفر از شما برای تماشای تجمعات پراکنده نیز باعث سوء استفاده رسانه های معاند خواهد شد.
سردار یاری در پایان گفت : مردم ایران اسلامی مردمی ولایتمدار و از حماسه های مختلفی سرافراز بیرون آمده اند و امروز نیز در این برهه از زمان، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

ایلام در آرامش کامل

پس از رخداد روز گذشته در ایلام،از دیشب آرامش کامل بر این شهر حکم فرما شده و بسیاری از مردم به امورات زندگی خود مشغول شدند.

نکته مهمی که باید در خصوص این رخداد در نظر داشت اینکه، در این‌گونه قضایا برنده‌ای نخواهد بود؛ ملت انقلابی ایران در عین حال داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی، از حضور در جمع اغتشاش‌گران خودداری کرده با حضور‌ پرشور در راهپیمایی 9 دی پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان دادند.

 

قطعاً همچون گذشته دلسوزان انقلاب و آنانی که دل در گروی آبادانی کشور دارند شیطنت‌های بیرونی و فضاسازی کانال‌های خارجی را که نشأت گرفته از نیت‌های شوم استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای آن است برنخواهند تافت و اجازه نخواهند داد مغرضان از مشکلات اقتصادی مردم بستری برای پیگیری اهداف شوم خود و ضربه زدن به ملت و کشور فراهم کنند.

همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید حل شود، همه مسئولان کشور در همه قوا، دستگاه‌‌ها و سازمان‌ها باید اولویت خود را حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دهند و این بار هم بساط این فتنه‌گران توسط خود مردم جمع خواهد شد و ‌اجازه نخواهند داد تا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده ‌کنند.

 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب