سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30592
|
08:41 - 1396/10/10
نسخه چاپی

گزارش؛

مطالبات به حق مردم را به حاشیه کشاندند! ملت هوشیار باشید

مطالبات به حق مردم را به حاشیه کشاندند! ملت هوشیار باشید
گسترش شایعات و دروغ پردازی و منحرف کردن اذهان از مطالبه اصلی مردم، توسط کانال های ضد انقلاب، موجب شده است موضوع گرانی، تورم، بیکاری و مبارزه با فساد که مطالبه عمومی است به حاشیه رانده شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد؛ در دوروز مانده به سالگرد 9 دی و در حالی که مردم یکبار دیگر با گرامیداشت این روز تاریخی، توطئه ها و خیال های خام، دشمنان داخلی و خارجی را در نابودی نظام نقش بر آب کردند عده ای فراموش کار و نادان و عبرت نگرفته در قالب اعتراض های به حق مردمانی که به وضعیت کنونی و معیشتی امروز خود اعتراض دارند، می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند که موجب شده است این اعتراضات از مسیر درست خود منحرف شود.

در تجمع های مردمی و مسالمت امیز شهرهای کشور که درراستای مطالبه گری از دولت، و رسیدگی به وضعیت اقتصادی و فساد موجود شکل گرفته است، عده ای فرصت طلب که همواره مترصد زمانی برای عقده گشایی و رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، در بین اجتماعات نفوذ کرده و قصد دارند هدایت گر جریان به سمت و سوی مورد نظر خود باشند.

اما باید به مردم آگاهی داد که فریب این عده را نخورده و با همان بصیرت 9 دی 88 مشت محکمی بر دهان این فرصت طلبان و خود فریفتگان مزدور زنند.

گسترش شایعات و دروغ پردازی و منحرف کردن اذهان از مطالبه اصلی مردم، توسط کانال های ضد انقلاب، موجب شده است موضوع گرانی، تورم، بیکاری و مبارزه با فساد که مطالبه عمومی است به حاشیه رانده شده و باز همان عده ای که به دلیل رحمت و عطوفت نظام اسلامی از قائله 88 قسر در بروند، به میان مردم آمده و آب را گل آلود و فضا را غبار آلود کنند.

همه می دانند تغییر فاز اعتراضات مردمی از گرانی و اقتصاد به مصادره توسط عده ای از دشمنان همیشگی انقلاب با فراخوان و تحریک کانال هایی همچون آمد نیوز و مملکته و چندین کانال دیگر در حال انتقال است که مقاصد و اهداف آنان در عناد و دشمنی با انقلاب اسلامی بر همگان نمایان شده است.

 اینکه عوامل و مزدوران بیگانه برای تبدیل نارضایتی های اقتصادی مردم به اغتشاشات و فتنه‌انگیزی ها این چنین تلاش می کنند و باز رئیس جمهور آمریکا که پیش از این به مردم ایران اهانت کرده بود، علم حمایت از معترضین برداشته است، و اگر قند توی دل عربستان و صهیونیسم و دست های متحد با آنان از این اعتراضات آب شده است، تنها فرصتی ایجاد میکند تا باز بهانه ها به دست آنان بیفتد و از این قبل مشکلات و تحریم های بیشتری را بر علیه کشورایجاد و وضع نمایند.

از این رو معترضین باید بدانند که اگر مقامات و سناتورهای آمریکایی که خواستار تشدید تحریم های ایران بوده و فروش هواپیمای مسافربری به ایران را تحریم و اموال ایران را توقیف کرده و آثار تاریخی امانت داده شده به آنها در قبل از انقلاب مصادره نموده و اندک تعهدات آمریکا در برجام را عمل نمی‌نمایند اما از اغتشاش در ایران ابراز خرسندی می‌نمایند پس دلسوز ایران و ایرانی و از جمله دلسوز مالباختگان نیستند.

مردم مراقب باشند و بدانند که اغتشاش و فتنه کمکی به حل مشکلات آنان نکرده و بلکه زمینه را برای تشدید تحریم‌ها فراهم کرده و دشمن را در مناسب یافتن زمینه و زمان برای تهدید نظامی به اشتباه می‌اندازد. لذا منتقدین و معترضین به وضعیت اقتصادی نیز باید مراقبت کرده و عناصر تحریک کننده را به نیروهای امنیتی معرفی نمایند و از اعمال غیرقانونی بپرهیزند و باید بدانند آنچه که مطالبه به حق انان است توسط مسئولین شنیده می شود و در راستای رفع انان در تلاش هستند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد