سرویس: سیاسی
کد خبر: 30574
|
13:00 - 1396/10/09
نسخه چاپی

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

به موضوع دست داشتن برخی مقامات، فرزندان و نزدیکانشان در موضوع قاچاق ورود کرده‌ایم

به موضوع دست داشتن برخی مقامات، فرزندان و نزدیکانشان در موضوع قاچاق ورود کرده‌ایم
دادستان کل کشور گفت: به موضوع سهیم بودن برخی مسئولان و فرزندانشان در قاچاق کالا وروده کرده و مشغول بررسی هستیم.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری"، دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر وی درباره سهیم بودن برخی مسئولان و فرزندانشان در قاچاق کالا گفته که دادستان کل بجای حرف اقدام عملی کند گفت: درباره این موضوع در روزهای آینده مفصل صحبت خواهم کرد.

این مسئول عالی قضایی درباره این پرسش که شما رسیدگی به این موضوع را شروع کرده اید یا خیر اضافه کرد: دادستانی کل به موضوع ورود کرده و مشغول بررسی است.

این در حالی است که در تاریخ ۲۷ آذر ماه امسال دادستان کل کشور عنوان کرده بود که ما در یک تحلیل و بررسی ببینیم چرا موضوعی را که رهبری اکیدا روی آن دستور دادند و قوانین لازم را هم داریم، آمدند برای مبارزه با قاچاق مجموعه ای تحت عنوان ستاد مبارزه با قاچاق و دفتر و دستک هم برایش راه انداختند اما موفق نبود. چرا با این اوصاف باید شاهد ورود این حجم از قاچاق حتی از طریق گمرکات رسمی باشیم.

وی گفته بود وقتی ما می بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به نحوی سهم دارند یا فرزندانشان یا کسانی که به آنها وابسته هستند. آن وقت چطور انتظار داریم مبارزه به نتیجه برسد. وقتی از یک مقام مسئول به صراحت می شنوم برخی دست اندرکاران دولتی نمی خواهند مبارزه جدی با قاچاق بشود، وقتی می بینیم ستاد میارزه به قاچاق کالا و ارز عملاً به تعطیلی کشیده شده چه می توان گفت؟

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب