سرویس: اجتماعی
کد خبر: 30342
|
09:12 - 1396/09/23
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) خبر داد؛

اعزام کاروان روانشناسان بسیج به منطقه زلزله زده ازگله

اعزام کاروان روانشناسان بسیج به منطقه زلزله زده ازگله
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) از اعزام کاروانی متشکل از 50 نفر از روانشناسان بسیجی ایلام به مناطق زلزله زده ازگله خبر داد.

قدرت اله کریمیان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار در خصوص آخرین اقدامات و خدمات مربوط به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: تیم روانشناسان داوطلب بسیجی استان ایلام به استعداد بیش از 50 نفر برای ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی در قالب 15 تیم با اولویت کمک به کودکان مناطق زلزله زده به شهر ازگله و روستاهای اطراف آن اعزام شدند . 

وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ بسته اسباب بازی و نوشت افزار ویژه کودکان ، اهدایی مردم به مجمع عالی بسیج استان، توسط این گروه در مناطق نیز توزیع می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار کرد: این مشاوره ها بر اساس یک برنامه ریزی منظم و با ارائه پروتکل درمانی در این مناطق انجام گرفته و به همین دلیل پیش از اعزام، دوره توجیهی برای داوطلبان به جهت ارائه مشاوره ای و روان درمانی کوتاه مدت به خانواده ها برگزار شد.
کریمیان در پایان ضمن تقدیر از حضور این بسیجیان دواطلب بیان داشت: در نظر است این کاروان که از روانشناسان حاذقی متشکل بوده ، برنامه روان درمانی را در فواصل سه برنامه چهار ماهه به مدت یکسال اجرا نمایند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد