سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30321
|
10:12 - 1396/09/22
نسخه چاپی

گزارشی از واکنش مردم ملکشاهی به تصمیم ترامپ؛

یاوه گویی ترامپ، حاکی ازطبع خصمانه استکبار است

یاوه گویی ترامپ، حاکی ازطبع خصمانه استکبار است
اقشار مختلف مردم شهرستان ملکشاهی تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت و به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر: مردم مسلمان دنیا بویژه مسلمانان کشور عزیزمان ایران با آگاهی کامل از مکر و نیرنگ سردمداران یهود، اقدامات خصمانه و سخنان زورگویانه آنها محکوم می کنند.

مردم شهرستان ملکشاهی نیز همراه و همصدا با سایر برادران دینی خود در دنیا، یاوه گویی و زیاده خواهی سرکرده یهود در جهان را ناشی از استیصال آنها در رسیدن به اهداف دنیایی و سلطه طلبی شان می دانند.

در مکتب آسمانی اسلام، پیمان شکنی ها و بدعهدی های آمریکا و یهود و در راس آن اسرائیل، قضیه ای آشکار و رخدادی علنی برای مقابله و دشمنی با مشلمانان است.

آمریکا و اسرائیل، طبیعت غیرانسانی، سلطه جویانه، خودخواهانه و متکبرانه خود را همواره به خوبی بروز داده اند و این بار یاوه گویی پرچمدار آنها یعنی ترامپ، حاکی از زورگویی و طبع خصمانه این مکتب ظالم است.

اعلام بیت المقدس یه عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست توسط رئیس جمهور آمریکا با آگاهی و هوشیاری و از اعماق وجود توسط مردم ولایتمدار شهرستان ملکشاهی محکومی می شود.

مردم غیور و شهید پرور ملکشاهی از عمق مکر و حیله دشمنان خود آگاهند و با قلم و بیان و عمل و لسان این سخن خصمانه را محکوم می نمایند.

یکی از شهروندان ملکشاهی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این حرفها زیاده خواهی است و حاکی از درماندگی سران کفر و آمریکا و متحدان آنها است، آنها هیچ غلطی نمی کنند و ملت فلسطین بیدارتر می شود..

وی افزود: قبله اول مسلمین قدس بوده و انشاءالله به زودی این شهر اشغال شده آزاد می شود و بعد از آزادی بوکمال از سیطره داعش، بیت المقدس هم از چنگال خصم و کفر آزاد خواهد شد.

یکی از دانشجویان شهرستان ملکشاهی درخصوص یاوه سرایی ترامپ گفت: این اولین باری نیست که سران کفر و استکبار استکبار زیاده خواهی می کنند، آنها همواره ماهیت ظالم خود را علنی اعلام کرده اند، آنها همان کسانی هستند که روزانه چندین کودک بی گناه در غزه و یمن به دست ایادی آنها جان خود را از دست می دهند.

این دانشجوی مقطع کارشناسی اظهار کرد: امروزه بیداری مسلمانان و آگاهی آنها موجب شده که به هر نوعی از ظلم و زیاده خواهی پاسخ دهند و آن را محکوم کنند.

وی افزود: ما دانشجویان خط امام و رهبری، این اقدام را محکوم، مذموم و مردود می دانیم.

یکی از بازاریان شهرستان در خصوص  اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط رئیس جمهور آمریکا گفت: از یک آدم روانی و یهودی معاند پولدار انتظار می رفت که حرف های بزرگتر از دهان خود بیان کند و البته که این حرفهای مزخف اثر عکس می گذارند و ما مسلمانان  و پیروان قرآن، نسبت به مکر دشمنان روز به روز آگاه تر می شویم و موج بیداری اسلامی انشاءالله ریشه اسرائیل و رژیم های غاصب را می خشکاند.

وی افزود: با عزم جدی اعلام می کنیم که ای ترامپ دیوانه تو احدی نیستی که چنین حرفی بزنی، ما غالب و پیروز نهایی هستیم.

محمدنبی صمیمی از ورزشکاران ملکشاهی ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت : اقدام اخیر دونالد ترامپ ناشی از عدم اشراف ایشان بر مناقشه منطقه ای بوده و پایه های سست و لانه عنکبوت رژیم صهیونیستی را به سوی نابودی سریعتر کشاند و ما رابه تحقق وعده مقام معظم رهبری در ندیدن 25 سال آینده توسط این دولت دست ساز و غاصب امیدوار کرد.

وی اظهار کرد: امروز ملل مسلمان باید اتحاد لازم را داشته و به جای تلف کردن انرژی در مجادله با هم، یکصدا تمامی نیروی خود را معطوف به حذف این غده سرطانی کنند.

صمیمی ضمن اعلام آمادگی جوانان شهرستان برای دفاع از قدس شریف گفت: در این بین نقش جوانان همچون همیشه نقشی اساسی، پیشرو و بی بدلیل خواهد بود و باب دیگری برای شهادت و مرگ با عزت باز خواهد شد.

یکی از فرهنگیان شهرستان می گوید: ما در سنگر علم و دانش اعلام می کنیم که قدس شریف خط قرمز مسلمین جهان چه شیعه و چه سنی است و به یاری خدای متعال در آینده نزدیک شاهد برپایی نمازجماعت مسلمین جهان در این مسجد مقدس و عظیم خواهیم بود.

این معلم ادامه داد: استکبار به بن بست رسیده و هر از گاهی حرفهایی از سر نا امیدی ابراز می کنند. و ما سخنان بیهوده ترامپ مبنی بر انتقال سفارت به قدس شریف را محکوم می نماییم.

یکی دیگر از ساکنان شهرستان ملکشاهی با بیان هوشیاری مسلمانان از دسیسه های غرب و استعمار تاکید کرد: اگر چه آگاهی مردم نسبت به خیانت استکبار در سطح عالی است اما باز هم لازم است درخصوص زیاده خواهی ها و عداوت های دشمنان اسلام روشنگری صورت گیرد و قشر جوان و نوجوان با ماهیت خصمانه اقدامات استکبار و صهیونیسم، آگاهی بیشتر داده شوند.

وی در ادامه گفت: الحمدالله بصیرت خوبی در میان مردم و اذهان ملت وجود دارد اما وحدت و یکصدایی مسلمانان برای نابودی اسرائیل غاصب لازم است.

این شهروند افزود: اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام علیه دشمن کارساز می شود و تفرقه و دودستگی موجب ضعف ما علیه دشمنان است.

شهروند دیگری می گوید: اقدام ابلهانه ترامپ مبنی بر انتقال سفارت به قدس، قطعا منجر به شکست افکار استکباری آمریکا خواهد شد.

کاظم پور اظهار کرد: این عمل نابخردانه رئیس جمهور ابله آمریکا وی را بیش از پیش در چشم مسلمانان منفور خواهد کرد و باعث اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمین خواهد شد و آنها را در مقابل این اقدامات ستیزه جویانه دشمنان دین مبین اسلام چون سدی آهنین محکم و نفوذ ناپذیر، قوی و استوار خواهد کرد.

اقشار مختلف مردم شهرستان ملکشاهی با بصیرت و آگاهی، تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت به قدس شریف و به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل را محکوم کرده و آمادگی خود جهت دفاع از قدس شریف را اعلام کرند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب