سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30275
|
08:25 - 1396/09/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایوان خبر داد؛

اعزام 570 دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اعزام 570 دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از اعزام 570دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی مهران و دهلران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  جویزر ؛" عارف یاسمی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 570نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مهران و دهلران اعزام شدند .

وی اظهار کرد: در این اردو ها دانش آموزان از مناطقی همچون قلاویزان ، قرارگاه عملیاتی حضرت امیر(ع) در دوران دفاع مقدس ، نقطه ایثار ، یادمان میمک و . . . بازدید کردند ، همچنین اکیپ های پشتیبانی، امدادی ، راویان و روحانیون تبلیغی و فرهنگی کاروان ها  را همراهی کردند

یاسمی افزود: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان اضافه کرد: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

وی ادامه داد : زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب