سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30211
|
00:14 - 1396/09/17
نسخه چاپی

دعوت فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان برای حضور مردم در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی

دعوت فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان برای حضور مردم در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان مردم را برای حضور در تظاهرات ضد آمریکایی-صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در پی اعلام تـصمیم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با صدور بیانیه ای ضمن محکوم‌نمودن این تـصمیم ابلهانه و رذیلانۀ رئیس جمهوری امریکا، از مردم شـــریـف و اسـتکبارســتیـز استان ایلام دعــوت کرد تا پـس از اقــامــۀ نــماز بـاشــکوه جــمعـه فردا ، خشــم و نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکای مســتـکبر و جنـایتـکار و رژیم سـفاک و کـودک‌کـش صـهیـونیـستـی و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه فریاد کنند.

در این بیانیه آمده است: 
مسلمانان جهان هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود و دنیای استکبار و به‌ویژه در رأس آن آمریکای جنایتکار بداند که اتحاد و وحدت جهان اسلام مانع از این حرکت مذبوحانه خواهد شد و این اقدام با هوشیاری دنیای اسلام شکست‌خورده و رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر خواهد کرد.
بایستی اذعان کرد فلسـطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.
امروز رهبران جهان اسلام باید به ترسیم سیاست‌ها و راهبردهای وحدت‌آفرین برای مقابله با توطئه‌های جدید آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل علیه قدس و فلسطین عزیز به پا خیزند و با هوشیاری و بصیرت هرگونه حرکت مذبوحانه‌ای که بخواهد علیه کشور فلسطین انجام شود را در نطفه خفه کنند چراکه ما معتقدیم اصلاً اسرائیلی وجود ندارد که بخواهد پایتختی برای آن تعریف و جایگزین شود.
فـردا جـمعه، یـکپارچـه سراسر استان ایلام، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی مردم علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود.
فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز از امت همیشه بیدار استان ایلام دعوت می‌کند تا  همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد