سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30135
|
10:11 - 1396/09/12
نسخه چاپی

مدیر کل بهزیستی استان ایلام:

نمایندگان مجلس از لایحه حمایت از حقوق معلولان حمایت کنند/ادارات نتوانستند سهمیه جذب معلولان را اجرایی کنند

نمایندگان مجلس از لایحه حمایت از حقوق معلولان حمایت کنند/ادارات نتوانستند سهمیه جذب معلولان را اجرایی کنند
مدیرکل بهزیستی استان ایلام از نمایندگان مجلس خواست تا از لایحه حمایت از حقوق معلولان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، "فرهاد قیصربیگی"، مدیر کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز یکشنبه در ویژه برنامه روز جهانی معلولان در محل هتل زاگرس گفت: امسال دو اتفاق مبارک در حوزه اجتماعی و مرتبط با سازمان بهزیستی رخ خواهد داد که بسیار مفید خواهند بود.

وی اظهار کرد: اولین موضوع کلیدخوردن طرح سلامت است که با اجرایی شدن آن شاهد شادابی هر چه بهتر در حوزه های مختلف اجتماعی خواهیم بود.

این مسئول افزود: موضوعی که بسیار مهم است لایحه حمایت از معلولان است که ظرف روزهای آتی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: در همین مکان و فرصت از نمایندگان مجلس می خواهیم که به این لایحه رای مثبت بدهند چرا که با اجرایی شدن آن بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه معلولان برطرف می شود.

قیصربیگی بیان کرد: یکی از مشکلات مهم جامعه معلولان مناسب سازی اماکن عمومی و اداری است که باید این موضوع در دستور کار ادارات و سازمان های مرتبط با اماکن عمومی قرار گیرد.

وی در ادامه از عدم توجه ادارات در جذب سهمیه اشتغال معلولان انتقاد کرد و گفت در لایحه جدید و در صورت تصویب مجلس این مشکلات برطرف خواهند شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب