سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30122
|
17:57 - 1396/09/11
نسخه چاپی

معاون وزیر راه در ایلام خبر داد؛

بهره برداری از پروژه چهارخطه کردن محور ایلام-مهران تا سال آینده

بهره برداری از پروژه چهارخطه کردن محور ایلام-مهران تا سال آینده
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه چهارخطه کردن محور ایلام-مهران تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازاوای مهران، "امیر امینی"، معاون وزیر راه و مدیریت برنامه ریزی وزارت راه در حاشیه بازدید از راه های ارتباطی مهران گفت: ظرف سال گذشته پروژه های خوبی در استان ایلام و در خور زائران به منحصه ظهور رسیده که باعث ارتقا سطح سرویس دهی حمل و نقل زائران در این استان شده است.

وی اظهار کرد: از محور ایلام به سمت صالح آباد و صالح اباد به سمت مهران بخشی چهار خطه شده و پل ارغوان نیز تکمیل گردیده که یک پروژه 10 کیلومتری از انتهای مسیر چهار خطه به همراه تونل و سه پل بزرگ 30 ، 35 و 60 متری در دست است.

معاون وزیر راه و مدیریت برنامه ریزی وزارت راه تصریح کرد: کل محور چهار خطه کردن مهرا به ایلام با توجه به کمک های اعتباری در حوزه زیرساختهای راه و سفر ریاست جمهوری تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

امینی اضافه کرد:از صالح آباد به سمت مهران پروژه از شهریورماه سال گذشته کلید زدیم آبان ماه قرارداد آن بسته شد و کل این 45 کیلومتر تحت ساخت است بخش اعظم آن چهارخطه به طوری که امسال هیچ مشکل خاصی در تردد نداشتیم  و تا اواسط سال آینده کل پروژه تکمیل و چهار خطه می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب