سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30107
|
07:20 - 1396/09/11
نسخه چاپی

استاندار ایلام در گفتگوی تلویزیونی با مردم خبر داد؛

اختصاص۹۸میلیارد برای زیرساخت های حوزه راه استان/ طرح های راکد و نیمه فعال ایلام احیا می شوند

اختصاص۹۸میلیارد برای زیرساخت های حوزه راه استان/ طرح های راکد و نیمه فعال ایلام احیا می شوند
استاندار ایلام از رایزنی با مسئولان ملی برای افزایش اعتبارات سال ۹۷ استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در گفتگوی تلویزیونی با مردم ایلام اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات ۱۰۰ روزه دولت در استان ایلام بحث اربعین بوده است.

وی با اشاره به اینکه اربعین ضمن اینکه یک مزیت برای استان ایلام هست چالش های مخصوص به خود را داشت، گفت: پیگیری زیر ساخت های راه، گذر مرزی و پارکینگ ها از جمله این چالش ها بود که با رایزنی ها و تلاش همگانی رفع شده است.

وی تصریح کرد: رایزنی با مسئولان ارشد نظام و استان برای برگزاری این آئین بزرگ معنوی که تمام دستگاه ها در برگزاری آن مشارکت داشتند.

وی افزود: افزایش لایه های کنترلی در مرز مهران در اربعین امسال و راه اندازی سیستم مانیتورینگ برای کنترل خودروها برای کاهش تصادفات از اقدامات امسال بود.

سلیمانی دشتکی از رایزنی با مسئولان کشور عراق برای راه اندازی  گذر مرزی و بازارچه مرزی چیلات خبر داد و گفت: نشست با مسئولان کشور عراق برای تدوین سند جامع اربعین نیز انجام شده است.

وی از اختصاص اعتبارات بسیار خوب برای بحث اربعین طی امسال و سال گذشته خبر داد و گفت: ۹۸ میلیارد تومان اعتبارات برای زیر ساخت های حوزه راه و تونل در نظر گرفته شده است.

وی از رایزنی با مسئولان ملی برای افزایش اعتبارات سال ۹۷ استان خبر داد و گفت:  افزایش اعتبارات در بودجه سال ۹۷ برای زیر ساخت های راهسازی استان انجام شده است.

استاندار ایلام گفت: بهسازی محورهای مهران و مرز، مسیر دره شهر- آبدانان و تونل کبیر کوه، بهسازی گردنه قلاجه، محور حمیل به کرمانشاه از جمله این پروژه ها است.

وی از  برگزاری نشست های مختلف با مدیران به منظور حل مشکلات پیش روی توسعه استان خبر داد و گفت: نشست با صاحبان واحدهای تولیدی و فعال و راکد و بررسی مشکلات آنها انجام شده است.

وی گفت: تعداد نشست های اقتصاد مقامتی به منظور توسعه همه جانبه استان افزایش یافته است.

سلیمانی دشتکی از دسته بندی طرح های راکد و نیمه فعال و ارائه راهکار برای احیاء مجدد آنها خبر داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب