سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30068
|
08:23 - 1396/09/08
نسخه چاپی

گزارشی؛

تهدیدی بر جان مردم هلیلان/ خانه هایی که هر شب کابوس "آوار" می بینند

تهدیدی بر جان مردم هلیلان/ خانه هایی که هر شب کابوس "آوار" می بینند
سنگی با دهها تن وزن درکهره هلیلان که شرایط استقرار آن به گونه ای است که به عنوان تهدیدی جدی برای جان و مال مردم منطقه به شمار می رود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیارزاگرس، سنگی با دهها تن وزن،درکهره هلیلان،هر لحظه امکان دارد،بر سر زن و مرد و فرزندان، منازل نزدیک آن،فرود آید.

این سنگ با دهها تن با همین سبک و سیاق و بدون هیچگونه ریشه،و محافظی در قسمت شمالی ؛کهره در پای کوه «گَرچِراغ» سالیان سال است ،استوار و محکم ایستاده است،سنگی با دهها تن وزن،که در صورت فرود،و به علت شیب تند،ممکن است بیش از ده منزل را ویران کند. 

این روزها،ساکنین این منازل،،علاوه بر ترس از زلزله،بیشتر از فرود این سنگ بزرگ بر سر فرزندانشان دلهره دارند،،و خواب را از چشمان آنها گرفته است،،در طول سالهای گذشته به مسئولین ذیربط(فرماندار،بخشدار)اطلاع داده شده است،ولی تا کنون حتی یک نفر از نزدیک از این سنگ و عواقب ریزش آن بازدید نکرده اند.

به گفته اهالی این منطقه ،امسال نیز به فرماندار محترم گزارش داده شده است،ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است، لذا تا خدایی نکرده هنوز اتفاقی نیافتاده،خواهشمندیم،مسئولان چاره ای بیندیشند،چرا که بعد از خراب شدن بر سر اهالی،دیگر اقدامات هیچ ارزشی ندارد.

لازم به ذکر است است بامداد امروز زلزله ای به بزرگی ۳.۷ بیشتر در شهرک توحید به وقوع پیوست که خود تاییدی برنگرانی مردم هلیلان است.

 

 

انتهای پیام/ الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب