سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30066
|
08:01 - 1396/09/08
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

"9 دی" نمایش قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بود

"9 دی" نمایش قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: یکی از دستاورد های بزرگ 9 دی نشان دادن قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در ایلام گفت: این روز تاریخی و ماندگار تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی بود. 

وی اظهار کرد: در جریان خلق حماسه 9 دی ، دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد. 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: بی تردید بزرگداشت حماسه 9 دی دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست و باید آن را متعلق به آحاد ملت دانست .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام افزود: با بیان اینکه بزرگداشت سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی و تبیین عظمت آن رسالت مهم بر دوش همگان است گفت: بایستی به بازخوانی علل و عوامل ، زمینه‌ها ، آثار و پیامدها و پیام‌های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.
چراغی پور افزود: زنده نگه داشتن این روز بزرگ و بررسی ابعاد مختلف آن موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد. 
وی با بیان اینکه یکی از دستاورد های بزرگ 9 دی نشان دادن قدرت مردم در دفاع از حریم ولایت بوده خاطرنشان کرد: برخوردار بودن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرز بوم در منطقه نیز از برکات خلق حماسه 9 دی بود . 
در این نشست هر یک از اعضا پیرامون برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی بحث و تبادل نظر کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب