سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30046
|
05:42 - 1396/09/06
نسخه چاپی

أر آخرین روز هفته بسیج صورت گرفت؛

کلنگ زنی احداث 12 واحد مسکونی در بخش زرین آباد

کلنگ زنی احداث 12 واحد مسکونی در بخش زرین آباد
کلنگ احداث مسجد روستای "بردی" و همچنین ساخت 12 واحد مسکونی در روستای "سرکمر" در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به زمین زده شد.

به گزارشايلام بيدار،در آخرین روز هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، کلنگ احداث مسجد روستای "بردی" و همچنین ساخت 12 واحد مسکونی در روستای "سرکمر" در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به زمین زده شد.

سردار حسینی در جمع مردم روستای "بردی" با اشاره به ظرفیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: نیروی عظیم مردمی بسیج عامل تحرک، پیشرفت، عدالت خواهی، استکبار ستیزی، تولید فکر و اندیشه هنر اسلامی و امنیت پایدار و توسعه و اقتصاد مقاومتی است،امروز ما همه شاهد هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی الگو و سرمشق پیشرو است هر جایی که نیاز باشد و باری که زمین مانده باشد فکر بسیجی، توان بسیجی، قدرت بسیجی حلال آن مشکل است و این به برکت انقلاب اسلامی و برکت تفکر بلند امامو هدایت رهبری است.

وی با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت پوزه امریکای جهانخوار را به خاک مالید، عنوان کرد:تفکر و فرهنگ بسیجی بود که توانست همه توطئه ها و نقشه های امریکا و پادوهایش را در منطقه با شکست مواجه کند.

حسینی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیجیان ایلامی خاطر نشان کرد: پروژه های محرومیت زدایی توسط بسیجیان ایلامی در حوزه های مختلف از جمله ساخت مسجد، غسالخانه، پل ارتباطی، آبرسانی و غیره در این مدت تاکنون انجام گرفته است.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی تعداد 408 پروژه توسط بسیجیان استان ایلام اجرایی ومحقق شده و علاوه بر این به همت بسیجیان ایلامی تعداد 80 هکتار از منابع گردوغبار استان خوزستان بیابان زدایی شده است.

وی افزود: اردوهای جهادی نیز با هدف توسعه مناطق محروم استان نیز با حضور و خدمت رسانی دانش آموزان و دانشجویان بسیجی هر ساله برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب