سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30033
|
11:00 - 1396/09/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در اجتماع عظیم 5 هزار نفری بسیجیان:

پیروزی جریان مقاومت مرهون تفکر بسیجی است/ اجرای 408 پروژه اقتصادمقاومتی توسط بسیجیان ایلامی

پیروزی جریان مقاومت مرهون تفکر بسیجی است/ اجرای 408 پروژه اقتصادمقاومتی توسط بسیجیان ایلامی
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: بسیج ثمره و میوه شیرین انقلاب و برخواسته از فرهنگ عاشورایی است.

به گزارشايلام بيدار ، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام صبح امروز (یکشنبه) در اجتماع عظیم 5 هزار نفری بسجیان ایلامی در محل سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام اظهار داشت: بسیج ثمره و میوه شیرین انقلاب و حاصل اندیشه بلند امام و برخواسته از تفکر و فرهنگ عاشورایی است.

وی اظهار کرد: بسیج مظهر واقعی صحنه مبارزه عاشورایی و جریان اصیل انقلابی در مقابل در جریان ضد انقلابی است، فرهنگ ایثار، شجاعت، شهامت ، تحرک امروز به عنوان الگویی نو و پدیده‌ای نقش آفرین بسیج در کشورهای منطقه شبیه‌سازی شده است و عامل پیروزی ملت‌های مستضعف است.

حسینی افزود: نیروی عظیم مردمی بسیج عامل تحرک، پیشرفت، عدالت خواهی، استکبار ستیزی، تولید فکر و اندیشه هنر اسلامی و امنیت پایدار و توسعه و اقتصاد مقاومتی است،امروز ما همه شاهد هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی الگو و سرمشق پیشرو است هر جایی که نیاز باشد و باری که زمین مانده باشد فکر بسیجی، توان بسیجی، قدرت بسیجی حلال آن مشکل است و این به برکت انقلاب اسلامی و برکت تفکر بلند امامو هدایت رهبری است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به ظرفیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: در حوادث بعد از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی قدرت بسیج در شکست دشمن آموزش دیده در دانشگا‌ه‌های برجسته نظامی امکانات فراوان روز طراحی و سازماندهی دو ابر قدرت شرق و غرب دشمن ما و به زانو درآوردند، آنها به وسیله بسیجیان که با طی یک یا دو ماه آموزش از مدرسه، دانشگاه، کارخانه، از محل درس به جبهه اعزام می‌شدند و قدرت الهی خود را بر تجهیزات محیط روز غلبه می‌کرد و نشان می‌دادند که این از برکات و ثمره بسیج است.

وی با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت پوزه امریکای جهانخوار را به خاک مالید، عنوان کرد:تفکر و فرهنگ بسیجی بود که توانست همه توطئه ها و نقشه های امریکا و پادوهایش را در منطقه با شکست مواجه کند.

حسینی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیجیان ایلامی خاطر نشان کرد: پروژه های محرومیت زدایی توسط بسیجیان ایلامی در حوزه های مختلف از جمله ساخت مسجد، غسالخانه، پل ارتباطی، آبرسانی و غیره در این مدت تاکنون انجام گرفته است.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی تعداد 408 پروژه توسط بسیجیلن استان ایلام اجرایی وم حقق شده و علاوه بر این به همت بسیجیان ایلامی تعداد 80 هکتار از منابع گردوغبار استان خوزستان بیابان زدایی شده است.

وی افزود: اردوهای جهادی نیز با هدف توسعه مناطق محروم استان نیز با حضور و خدمت رسانی دانش آموزان و دانشجویان بسیجی هر ساله برگزار می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب