سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 29985
|
22:51 - 1396/08/30
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امنیت امروز مرهون خون شهدا است/ هدف نسل جدید داعش؛ به چالش کشیدن بسیج و انقلاب

امنیت امروز مرهون خون شهدا است/ هدف نسل جدید داعش؛ به چالش کشیدن بسیج و انقلاب
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: داعش به لحاظ سرزمینی در خطر است.

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه امروز (سه شنبه) در مراسم آبروی محله و گرامیداشت 18 شهید محله صاحب الزمان (عج) شهر ایلام بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان وآیندگان تأکید کرد.

وی گفت: شهیدان تاج عزت را بر سر ما گذاشتند و کشور را تا سال های سال بیمه کردند.

شاکرمی افزود: عزتمندی امروز ایران مرهون تفکر بسیج و شهادت است و این دو تفکرهای جهانی را با چالش مواجه کرده اند.

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام ادامه داد: عبور از جنگ تحمیلی و شکلگیری دفاع مقدس به برکت حضور مقتدر بسیج و روحیه ایثار و شهادت بود.

وی بیان کرد: امروز در همه عرصه ها به بسیج نیاز داریم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

شاکرمی خاطرنشان کرد: بسیاری سعی کردند بسیج را در همان اوایل انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی از یاد ببرند اما با درایت مقام معظم رهبری راهی از پیش نبردند.

جانشین سپاه استان ایلام اضافه کرد: بیداری اسلامی تحت تاثیر بسیج است و شکلگیری حشدالشعبی و انصارالله و حزب الله لبنان نیز بر همین اساس بوده است.

وی گفت: امنیت امروز به مدد جانفشانی و ایثارگری هایی است که در کشور وجود دارد؛ بسیج امروزه مرز و جغرافیا نمی شناسد و اثرات مثبت آن را در سوریه عراق لبنان یمن و سایر کشورها نیز شاهد هستیم.

شاکرمی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان نظام اسلامی از بسیج واهمه دارند، گفت: داعش به لحاظ سرزمینی منقرض گردیده و نسل جدید داعش به دنبال به چالش کشاندن تفکر بسیج و انقلاب است که باید مراقب کید و دشمنی این گروهک تکفیری باشیم.

وی در پایان به خدمات سپاه در زلزله اخیر اشاره و گفت: سپاه متعهد شده ظرف یک ماه برای بازماندگان در کل روستاهای مناطق زلزله زده کانکس ایجاد کند بعد از این نیز سپاه در کنار مردم مناطق زلزله زده خواهد بود ؛ حضور رهبر معظم انقلاب تسلی بازماندگان زلزله اخیر بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب