سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29955
|
13:25 - 1396/08/29
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تأکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات/ درخشش بسیج در حماسه اربعین

لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات/ درخشش بسیج در حماسه اربعین
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (دوشنبه) در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان ایلام در اولین روز هفته بسیج گفت: بسیج امروزه به یک تفکر جهانی و فراگیر تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: بسیج برگرفته از حادثه تاریخ ساز پیامبر اکرم (ص) است و امروزه توانسته در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

شاکرمی افزود: تفکر بسیجی روز به روز در سطح دنیا در حال گسترش است و بیداری اسلامی و مقاومت کشورهای مسلمان نیز برگرفته از همین است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: آنچه که مهم و روشن است اینکه باید از این ظرفیت در راستای بهره گیری برای رفع مشکلات نهایت استفاده های لازم را برد.

وی بیان کرد: بسیج در موضوع اربعین نمایش خوبی را از خود نشان داد و در این حماسه عظیم خوش درخشید.

شاکرمی اضافه کرد: امروز در مناطق مختلف زلزله زده نیز بسیج ورود موفقی داشته و با بسیج همه امکانات خود به خصوص نیروی انسانی لازم در منطقه نقش اساسی را در رفع مشکلات مردم زلزله زده و مشکلات آنان ایفا می کند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: باید از این ظرفیت در راستای حل مشکلات اقتصادی استفاده برد چرا که این بعنوان یک پاشنه آشیل مطرح است که بسیج با ورود موفق خود در عرصه اقتصاد مقاومتی انقلابی در این عرصه ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب