سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29923
|
07:18 - 1396/08/27
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد؛

پرداخت هزینه خسارت زلزله به مردم ایلام

پرداخت هزینه خسارت زلزله به مردم ایلام
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: مردم آسیب دیده از زلزله اخیر در صورت تایید نهایی کارشناسان بنیاد مسکن مبنی بر خسارت بیش از 30 درصد پیگیر دریافت هزینه خسارات خود باشند.

به گزارشايلام بيدار، "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست ستاد بحران ایلام با حضور فرمانداران استان با موضوع رسیدگی به مشکلات زلزله دیدگان اظهار کرد: استان ایلام به عنوان استان معین کرمانشاه در این منطقه آسیب دیده در حال فعالیت است.

وی افزود: بنیاد مسکن، سپاه، هلال احمر و بهزیستی ایلام در استان کرمانشاه حضور دارند و فرمانداران نیز باید تا حد امکان از این دستگاه های در حال ماموریت حمایت کنند.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: همچنین باید کمک ها و امدادهای مردمی به استان زلزله دیده کرمانشاه ساماندهی شود تا این کمک های نقدی و غیر نقدی به دست نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان حقیقی برسد.
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام نیز در این جلسه گفت: مشکلات و خسارات وارد آمده به زلزله زدگان استان ایلام به طور جدی پیگیری می شود.
احمد کرمی افزود: براساس قانون واحدهای تجاری ، صنعتی و کشاورزی باید بیمه داشته باشند و خسارت به این واحدها تعلق نمی گیرد.
وی در خصوص کمک های مردم استان ایلام به مناطق زلزله زده کرمانشاه از مردم استان ایلام خواست، کمک های خود را در اختیار دستگاه ها و ارگان های دولتی به صورت متمرکز قرار دهند تا برای توزیع مناسب و عادلانه کمک های مردمی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه مشکلی پیش نیاید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب