سرویس: سیاسی
کد خبر: 29886
|
11:01 - 1396/08/23
نسخه چاپی

‍ ادمی را در سفر باید شناخت و اصلاح طلبان را در مواقع بحرانی!

‍ ادمی را در سفر باید شناخت و اصلاح طلبان را در مواقع بحرانی!
بنا نداریم که از مصیبت بارترین وقایع کشور برای مقاصد بی ارزش سیاسی بهره برداری کنیم لکن اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند ذبح کنند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو ...

به گزارشايلام بيدار،امیر زاهد:از همان ساعات اولیه خبر وقوع زلزله در استانهای غربی کشور اکثر سایت ها و کانالهای این جریان سیاسی بسیج شده اند تا بگویند مقصر تخریب واحدهای مسکن مهر در چندین شهر زلزله زده دولت محمود احمدی نژاد است! یکی تصویری از کج شدن یک برج در کشور مصر را بازنشر کرده و به عنوان تخریب مسکن مهر به خورد مخاطب می دهد و دیگری عکسی از زلزله ایتالیا را جای کرمانشاه جا زده تا بهانه ای باشد برای حمله به مسئولین دولت قبلی!

معاون اول رییس جمهور جناب جهانگیری نیز که گویا هنوز در حال و هوای انتخابات است و تمام نارسائیهای دولتشان را متوجه احمدی نژاد می داند به وزیر راه و شهرسازی دستور داده تا به دقت به این موضوع رسیدگی کند که چرا خانه های مسکن مهر تا این حد اسیب پذیر بوده اند؟

این در حالیست که مشارالیه گویا حافظه اش را از دست داده و نمی داند که ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در بهمن ۹۴ توسط دولت جناب روحانی تکمیل و افتتاح شده است و اگر ایمنی انها ایرادی  داشته همین دولت باید پاسخگوی مردم باشد!

بگذریم! بنا نداریم که از مصیبت بارترین وقایع کشور برای مقاصد بی ارزش سیاسی بهره برداری کنیم لکن اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند ذبح کنند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو ...

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد