سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29839
|
09:08 - 1396/08/21
نسخه چاپی

گزارش؛

فرمانداری ویژه؛ قولی که فراموش شد

فرمانداری ویژه؛ قولی که فراموش شد
مسئولان استان و شهرستان هر از چندگاهی از فرمانداری ویژه شدن دهلران در آینده نزدیک می گفتند، اما همچنان این قصه سر دراز دارد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، زمانی که مسئولان در رسانه های خبری را اطلاع رسانی می کنند، مردم هر از چندگاهی به یاد آن خبر می افتند و پیگیر می شوند.

 
مسئولان نیز به واسطه قولی که داده اند به فاصله زمانی مصاحبه می کنند و از پیشرفت قولی که داده اند می گویند.
 
یکی از قول هایی که مسئولان استانی و شهرستانی به مردم مرزدار دهلران داده اند فرمانداری ویژه است که سالیان سال است به وقوع نمی پیوندد.
 
بر اساس این گزارش، در اردیبهشت ماه سال جاری هم زمان با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری مسئولان از ارتقاء دهلران به فرمانداری ویژه در آینده نزدیک خبر دادند.
 
با اعلام این خبر امید بسیاری برای مردم به وجود آمد و با همین امید نیز به پای صندوق های رأی رفتند تا علاوه بر انتخاب رئیس جمهور شاهد پیشرفت شهرشان شوند.
 
"حسینعلی موسوی" فرماندار دهلران، اردیبهشت ماه سال جاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آینده نزدیک شهرستان دهلران شاهد ارتقاء در حوزه تقسیمات کشوری خواهد بود.
 
وی افزود: شهرستان دهلران از جمله شهرستان‌هایی است که از نظر شاخص‌های لازم برای ارتقاء دارای شرایط لازم پیش‌بینی شده در قانون است و در آینده شاهد این تغییرات هستیم.
 
فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: این شهرستان از دو جهت هم اکنون در حوزه تقسیمات کشوری دارای پرونده‌هایی است که آخرین اخبار حکایت از آن دارد که این موضوعات در آینده عملیاتی می‌شود.
 
وی ادامه داد: در بحث اول موضوع ارتقاء فرمانداری این شهرستان به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه قرار دارد که اقدامات لازم برای این موضوع در وزارت کشور فراهم شده است.
 
موسوی عنوان کرد: هم اینک این موضوع در دستور کار جدی دولت قرار دارد و امیدواریم با اهتمام دولت تدبیر و امید، مسئولان ارشد استان از جمله شخص استاندار و نماینده مردم در مجلس در آینده نزدیک در دولت تصویب شود و ساز و کار اجرایی آن فراهم شود.
 
اکنون شش ماه از این مصاحبه می گذرد ولی پس از انتخابات تا کنون هیچگونه اطلاع رسانی در این خصوص نشده است.
 
گرچه ممکن است مسئولان فراموش کنند اما مردم همواره به یاد قول های مسئولان هستند و پیگیر مطالبات به حق خود می باشند.
 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب