سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29832
|
08:58 - 1396/08/20
نسخه چاپی

گزارش؛

دغدغه نبود نانوایی در روستای چمکبود آبدانان

دغدغه نبود نانوایی در روستای چمکبود آبدانان
دغدغه نبود نانوایی در روستای چمکبود صحبت امروز و دیروز نیست. مدتی است که اهالی این روستا از نبود نانوایی گله دارند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر ؛ دغدغه نبود نانوایی در روستای چمکبود صحبت امروز و دیروز نیست. مدتی است که اهالی این روستا از نبود نانوایی گله دارند

آقای مجاهدی یکی از ساکنان این روستا اظهار کرد: از مسئولین  شهرستان که دررابطه با مساله نانوایی ها در گیر هستند بپرسم که چرا  روستایی به نام روستای چمکبود نباید حتی یک نانوایی ماشینی نداشته باشد؟
وی با بیان اینکه این روستا دومین روستا بزرگ بخش مرکزی است، افزود:تنها چند نانوایی محلی پخت می نمایند که جوابگوی نیاز  مردم روستا نیست.
مجاهدی با اشاره به اینکه بعد از گذشته 4دهه از انقلاب اسلامی شایسته نیست یک روستا فاقد نانوای باشد ، اضافه کرد:من به نمایندگی از مردم روستا از مسئولین تقاضا داریم نسبت به راه اندازی یک دستگاه نانوایی ماشینی جهت رفع مشکل نان اهالی روستا اقدامات نمایند.
عظیمی یکی دیگر از ساکنان این روستا گفت:روستا فقط یک نانوایی محلی دارد که آن هم همیشه بخاطرکارشخصی بیشتر وقتها تعطیل است
وی بیان داشت:از فرماندار ، مسئولین شهرستان و شورای محترم روستا درخواست داریم به فکر مردم این روستا و حل مشکلاتشان باشند.
نانوایی جدیدی در این روستا احداث نخواهدشد

علیزاده رئیس اتحادیه صنف خبازان شهرستان آبدانان اظهار داشت: باتوجه به اینکه ۵۰تا۷۰درصدانرژی و پروتئین موردنیاز مردم ازطریق نان بدست می آید لذا تهیه نان سالم و بهداشتی حق مردم است.
وی با اشاره به اینکه روستای چم کبود دومین روستایی بخش مرکزی است که دارای بیشترین نانوایی یارانه ای است، افزود: این روستا با۳واحدنانوایی محلی و یک نانوایی( ماشینی) به تصدی اقای میرزایی جهت  پخت نان برای روستاییان فعالیت می کند.

علیزاده با بیان اینکه هیچگونه نانوایی جدیدی در این روستا احداث نخواهدشد ، تاکید کرد:روستایی چمکبود با آمار ۲۷۰کیسه آرد یارانه ای جهت پخت  نانوایان و۱۰۰کیسه آرد عشایری درمجموع ۳۷۰کیسه بیشترین سهمیه آرد یارانه ای دارد .

رئیس اتحادیه صنف خبازان شهرستان آبدانان در پایان گفت:چنانچه ازطرف نانوایان کم کاری ویا عدم رعایت  ساعات کاری مشاهده شد مردم محترم موضوع رابه تلفن گویای ۱۲۴  اداره صنعت،معدن و تجارت یاواحد بازرسی اصناف گزارش دهند تا در اسرع وقت بامتخلفین برخوردشود

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب