سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29824
|
09:42 - 1396/08/19
نسخه چاپی

در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام عنوان شد؛

تقدیر جانشین فرماندهی ناجا از اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) در خدمت رسانی به زوار

تقدیر جانشین فرماندهی ناجا از اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) در خدمت رسانی به زوار
جانشین فرماندهی ناجا از اقدامات سپاه امیرالؤمنین (ع) در خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جریان بازدید سردار مومنی جانشین فرماندهی ناجا از موکب های سطح شهر ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از ماه ها قبل برنامه ریزی لازم را برای حماسه عظیم اربعین حسینی انجام داد.

وی اظهار کرد: در این راستا سپاه با تمامی امکانات و ظرفیت های خود وارد میدان شد و در نواحی و شهرستان های استان نیز این برنامه ریزی ها برای اجرا در دستور کار ویژه قرار گرفت.

شاکرمی افزود: سپاه استان ایلام در شش محور فرهنگی، اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان، حمل‌ونقل و امنیت در اربعین امسال همچوم سنوات گذشته ورود بسیار خوبی داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) با ساماندهی 240 آشپزخانه خانگی در شهر ایلام و یک آشپزخانه بزرگ در اردوگاه اربعین در 1200 مترمربع با امکانات کامل و ظرفیت توزیع 20 هزار پرس غذا نقش مهمی را در تغذیه زائران اربعین داشته است.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حال حاضر نیز 27 ایستگاه صلواتی مربوط به سپاه‌های استانی و یگان‌های مختلف سپاه‌های استانی در مهران و سه دستگاه نانوایی مستقر هستند و یک آشپزخانه صحرایی به ظرفیت توزیع 2500 غذا نیز در نظر گرفته‌ شده است.

شاکرمی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز با بکارگیری هشت مرکز درمانی و یک بیمارستان صحرایی در مرز مهران تاکنون بیش از 24 هزار زائر از این خدمات بهره مند شدند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: در حوزه امنیت نیز چندین پهپاد سپاه در مرز برای کنترل امورات امنیتی به کار گرفته شدند و همچنین چندین گردان سپاه و بسیج در بحث امنیت در مرز مهران مستقر شدند.

در پایان این دیدار سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا از خدمات شایسته و ارزنده سپاه امیرامؤمنین (ع) استان ایلام به زائران اربعین حسینی در این ایام تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد