سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29799
|
18:23 - 1396/08/16
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

جابجایی زائران برگشتی با 700 دستگاه خودروی سپاه/ 660 هزار پرس غذا بین زائران توزیع شد

جابجایی زائران برگشتی با 700 دستگاه خودروی سپاه/ 660 هزار پرس غذا بین زائران توزیع شد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از آمادگی کامل این نهاد برای بازگشت زائران از مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايلام بيدار مستقر در مرز مهران، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام (عصر امروز) در نشست ستاد ویژه اربعین در پایانه مرزی مهران گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از آمادگی کاملی برای بازگشت زائران برخوردار است و در این زمینه تمام ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این راستا سپاه در حوزه های مختلفی از جمله حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و درمان برنامه ریزی های را انجام داده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در حوزه پذیرایی از زوار تاکنون تعداد 660 هزار پرس غذا میان زائران توزیع شده و در همین مدت نیز تعداد 27 ایستگاه صلواتی وابسته به سپاه در مسیر ایجاد شده است. 

حسینی ادامه داد: در حوزه درمان تاکنون نیز تعداد بیش از 17 هزار نفر از خدمات درمانی سپاه به صورت رایگان بهره مند شدند و برای بازگشت زائران نیز همین رویه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: در مجموع تعداد ۷۰۰ دستگاه انواع اتوبوس و مینی بوس سپاه برای بازگشت زائران آماده شده که ۳۰۰ خودرو مربوط به جوان سیر بوده که زائران را به شهرهای دور می رسانند.  

وی اضافه کرد: ۴۰۰ دستگاه از این تعداد نیز به صورت رایگان، زائران را تا مراکز استان ها منتقل می کنند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: تعداد ۲۶۰ دستگاه خودروی سپاه نیز در حمل و جابجایی زائران برگشتی که مدارک قانونی نداشتند نیز در این مدت در راستای کمک به نیروهای انتظامی به کار گرفته شدند.
حسینی در پایان خواستار نظارت بر پارکینگ های سطح شهر و حومه تا روز آخر بازگشت زائران شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد