سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29790
|
08:35 - 1396/08/16
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

اجرای پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی از مریت نسبی برخوردار است

اجرای پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی از مریت نسبی برخوردار است
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گفت: برای اجرای پروژه اتصال استان ایلام به شبکه ریلی آمادگی خود را به دولت اعلام کرده ایم.

به گزارشايلام بيدار، سردار "عبادالله عبدالهی"، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار اظهار کرد: در صورتی که پروژه اتصال ایلام به شبکه ریلی از طریق راه آهن کرمانشاه به خسروی اجرایی شود حدود ۷۵ کیلومتر طول خواهد داشت و می توان آنرا از طریق منطقه گواور وصل کرد.

وی، با اشاره به تردد میلیونی زائران به مرز مهران در سال های اخیر، افزود: طی روزهای اخیر شاهد تردد ۵۵ هزار خودرو از مسیر ایلام به مهران هستیم که مخاطرات خاص خود را نیز به دنبال دارد و در صورت اجرای راه آهن سفرها ایمن تر انجام خواهد پذیرفت.

فرمانده قرارگاه خاتم، تاکید کرد: یک طرح دیگر نیز اتصال آن از طریق خط آهن شمال غرب به جنوب کشور است که ۷۱۶ کیلومتر طول دارد و قرارگاه خاتم نیز اعلام کرده در صورت مهیا بودن شرایط می توانیم این طرح را عملیاتی کنیم.

سردار عبدالهی، افزود: همه باید خود را قدردان نعمت ولایت و این مردم ولایت مدار بویژه در استان های مرزی همچون ایلام بدانیم، این عزیزان در سخت ترین شرایط با وفاداری به آرمان های امام و شهدا از مرزهای ایران اسلامی حراست کردند و امروز بر همه واجب است در راستای رفع گرفتاری های آنان گام برداریم.

وی، در پااین خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کمک به محرومیت زدایی از نقاط کمتر توسعه یافته کشور را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و امیدواریم در این مسیر گام های بلند تری برداریم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب