سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29777
|
06:44 - 1396/08/16
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان در گفتگو با ایلام بیدار عنوان کرد؛

تمهیدات پلیس ایلام برای بازگشت زائران/ بکارگیری تیم های موتوری ترافیکی در محور ایلام - مهران

تمهیدات پلیس ایلام برای بازگشت زائران/ بکارگیری تیم های موتوری ترافیکی در محور ایلام - مهران
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مسیر ایلام به مهران برای مسیر بازگشت زائران و مسیر ایلام ملکشاهی ترشابه مهران برای مسیر رفت در نظر گرفته شده است.

سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران از تدابیر اندیشیده شده برای بازگشت زائران از مرز مهران خبر داد.

وی گفت: در روزهای اوج بازگشت همچون سال های گذشته محدودیت های ترافیکی اجرا می شود و در این راستا مسیر ایلام به مهران برای مسیر بازگشت زائران و مسیر ایلام ملکشاهی ترشابه مهران برای مسیر رفت در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: همه عوامل انتظامی از جمله پلیس راه، راهور و همه و همه در مسیرها و جاده ها برای بازگشت زائرن به کارگیری شده اند.

یاری همچنین از استقرار چندین تیم موتورسوار به منظور سهولت در روان سازی ترافیک در مسیر جاده های استان خبر داد و افزود: تلاش تمام نیروها برای آن است تا زائران با راحتی و بدون دغدغه خاطر به شهرهای خود بازگردند.

وی ادامه داد: از روز گذشته شمار قابل توجهی از زائران به کشور ورود کردند که پیش بینی می شود از امروز (سه شنبه) و دو روز آینده به اوج خود برسد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد