سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29769
|
17:08 - 1396/08/15
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی ناجا در گفتگو با ایلام بیدار:

حدود دو میلیون زائر از مرزهای کشور خروج کردند/ هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه از مرز مهران حارج نشده است

حدود دو میلیون زائر از مرزهای کشور خروج کردند/ هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه از مرز مهران حارج نشده است
جانشین فرماندهی ناجا از خروج حدود دو میلیون زائر از مرزهای کشور در این ایام خبر داد و گفت" بیش از 50 درصد ترددها از مرز مهران بوده است.

"اسکندر مومنی"، جانشین فرماندهی ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران از تردد حدود دو میلیون زائر از مرزهای کشور تاکنون خبر داد و گفت: بیش از 50 درصد ترددها از مرز مهران خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون نیز تعداد 400 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، اظهار کرد: موج اصلی بازگشت زائران از فردا آغاز می شود و برای این منظور تمهیدات ویژه ترافیکی در مرزهای کشور به ویژه مهران اعمال خواهد شد.

مومنی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد ترددها از مرز مهران صورت گرفته است، افزود: امسال الحمد الله با تمهیدات ویژه و بکارگیری توان و استعداد نیرویی اجازه ندادیم هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران خارج شود.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه کشور عراق بسیار بر روی ورود قانونی زائران تاکید داشت و ما هم توانستیم امسال این مهم را انجام دهیم، افزود: در همین راستا و با تلاش های صورت گرفته و برخلاف سال های گذشته هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران خارج نشد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب