سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29745
|
09:42 - 1396/08/13
نسخه چاپی

اقدامات بسیج دانشجویی ایلام در خدمت رسانی به زوار اربعین + تصاویر

اقدامات بسیج دانشجویی ایلام در خدمت رسانی به زوار اربعین + تصاویر
اخذ مجوز 14موکب فرهنگی-پزشکی، تولید نرم افزار «رهسپار» توسط دانشکده فنی پسران و برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر زائران اربعین از اقدامات بسیج دانشجویی در ایام اربعین است.

به گزارشايلام بيداربه نقل از ایلام رصد؛  "خیر الله دیوالی" مسئول فرهنگی بسیج ناحیه دانشجویی استان ایلام  در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی در خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: به حول قوه الهی عنایتی صورت گرفت تا در اربعین 96 نیز از جانب ستاد اربعین دانشگاهیان و بسیج ناحیه دانشجویی اقداماتی در جهت خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) صورت گیرد.

دیوالی اظهار کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای اربعین حسینی دانشگاهیان استان ایلام  در سال 96، تشکیل ستاد اربعین دانشگاهیان استان در تیرماه سال جاری بود که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

وی افزود: از دیگر این اقدامات میتوان به اخذ مجوز 14موکب فرهنگی-پزشکی، تولید نرم افزار «رهسپار» توسط دانشجویان دانشکده فنی پسران در جهت ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی و هماهنگی دانشگاه های استان جهت برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایان اربعین حسینی اشاره کرد.

مسئول فرهنگی بسیج ناحیه دانشجویی در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا با تمامی دانشگاه های سطح استان به جهت ارائه هر چه بهتر خدمات از جمله برپایی موکب، پذیرایی و اسکان در شهرستان مهران و خود شهر ایلام صورت گرفته شد که الحمدلله این خدمات در حال ارائه به زوار حسینی است.

دیوالی تشریح کرد: به لطف خدا در اربعین سال 96 خدمات ارائه شده به زوار حسینی از نظم و هماهنگی بهتری برخوردار است، باید این هماهنگی و نظم بیش از پیش باشد تا اربعسن حسینی در دیدگان جهانیان وجهه ای بی نظیر پیدا کند.

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب