سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29736
|
07:25 - 1396/08/13
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با ایلام بیدار:

ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران/ هشت مرکز درمانی سپاه راه اندازی شده است

ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران/ هشت مرکز درمانی سپاه راه اندازی شده است
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

"جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر دادو

وی گفت: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است.

شاکرمی افزود: باتوجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این بیمارستان بخش هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی های محدود تهبیه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود.

شاکرمی به تعداد مراکز درمانی سپاه در سال های گذشته اشاره و گفت: تعداد مراکز درمانی سپاه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب