سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29713
|
19:47 - 1396/08/10
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطعی به ترامپ می دهند

مردم در راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطعی به ترامپ می دهند
استاندار ایلام گفت: راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطعی به یاوه گویی ‌های رئیس‌جمهور آمریکا و دشمنان نظام است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: هر وقت ملت‌ ها خاموش بوده اند، نظام سلطه توانسته از این موقعیت سوء استفاده کند و هر وقت ملت یکپارچه اعم دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، کسبه و بازاریان و کشاورزان و صنوف همه دست ‌به ‌دست هم داده اند، آن موقع دشمنان متوجه خواهد شد که نمی‌ تواند کاری از پیش ببرند.

وی افزود: هر وقت مردم متحد می ‌شوند دشمنان به‌ طور قطع عقب خواهند کشید، بنابراین هماهنگی و همدلی مسئولان در جهت سازما‌ندهی مردم برای حضور در راهپیمایی لازم و ضروری است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: در حرکت بزرگ انقلاب، اگر مرجعیت و روحانیت حرکت نمی ‌کرد کشور ایران زیر بار ذلت دائمی بود که قانون کاپیتولاسیون از جمله این ذلت‌ها بود که با حضور مرجعیت و روحانیت و پیروزی انقلاب اسلامی این ذلت امروز به اقتدار و عظمت مردم و ملت ایران اسلامی تبدیل ‌شده است.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: جواب روی میز ما به دشمنان حضور همیشگی ملت ایران اسلامی در صحنه است، ما نه سلاح‌های کشتار جمعی داریم و نه بمب هسته‌ای، بلکه سلاح ما حضور مردم در صحنه، اتحاد و اطاعت از رهبری است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی در طول سال دفاع مقدس ثابت کردند که خون بر شمشیر پیروز است و راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطعی به یاوه گویی ‌های رئیس‌جمهور آمریکا و دشمنان نظام است.
استاندار ایلام حضور در راهپیمایی 13 آبان را دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های استان باید برنامه‌ ریزی مناسبی در راستای برگزاری مراسم 13 آبان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم داشته باشند.
وی تاکید کرد: امسال هم همانند سال های گذشته به یاری خداوند متعال مردم ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود در 13 آبان ماه مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: بعد از تشکیل ستاد در استان طی مکاتباتی که با فرمانداران محترم شهرستان‌ها انجام شد این ستاد در شهرستان‌ها و همچنین بخشهای تابعه استان تشکیل و کار خود را آغاز کردند.
حجت‌الاسلام علی چراغی پور افزود: با توجه به یاوه‌ گویی‌های رئیس‌ جمهور آمریکا و سخنان اهانت‌آمیز به ساحت مقدس ملت ایران و همچنین نهاد مقدس سپاه پاسداران، عزم جدی خود را برای برگزاری راهپیمایی بسیار شکوهمند در سراسر استان هم‌زمان و همگام با سراسر کشور به کار بسته ‌ایم تا به نحو کوبنده پاسخی محکم به این اهانت رئیس‌جمهور آمریکا توسط ملت ایران داده شود.
وی یادآور شد: شعار محوری راهپیمایی امسال غیرت انقلابی است که با سرلوحه قرار دادن این شعار و نیز شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله آماده برگزاری راهپیمایی حماسی در سراسر استان هستیم.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: در واقع راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال که در آستانه اربعین حسینی نیز قرار دارد، تجلی غیرت انقلابی و طنین شعار مرگ بر آمریکاست که باید درنهایت عظمت و شکوه برگزار شود.
چراغی پور تاکید کرد: مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران اسلامی، در آستانه اربعین حسینی، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
وی اضافه کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است و نباید محدود به دانش آموزان شود، لازم است به‌گونه‌ای زمینه‌سازی شود که اقشار مختلف جامعه با سلایق مختلف سیاسی در این مراسم حضور پیدا کنند و این فرهنگ استکبارستیزی گسترش یابد.
در این نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی 13 آبان در خصوص برگزاری این راهپیمایی باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب