سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29711
|
12:23 - 1396/08/10
نسخه چاپی

رئیس پلیس مهاجرت گذرنامه ناجا در گفتگو با ایلام بیدار:

روزانه ۳۸ هزار گذرنامه صادر می شود

روزانه ۳۸ هزار گذرنامه صادر می شود
رئیس پلیس مهاجرت گذرنامه ناجا از صدور روزانه 38 هزار گذرنامه خبر داد.

سرهنگ "مجید صمدی"،‌ رئیس پلیس مهاجرت گذرنامه ناجا در گفتگو با خبرنگار اعزامیایلام بیدارمستقر در مرز مهران، از صدور روزانه ۳۸ هزار گذرنامه خبر داد و   و اظهار کرد: در روزهای باقی مانده تا اربعین حسینی این روند در حال افزایش است.

وی، ابراز کرد: این روند نسبت به سال گذشته با کاهش دو درصدی همراه بوده و این به علت این بوده که در سال گذشته متقاضی بیشتر بوده است.

صمدی، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، ارائه خدمات به زائران از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه بیشتر شده است.

رئیس پلیس مهاجرت گذرنامه ناجا، تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی امکان افزایش تعداد صدور گذرنامه نیز وجود دارد.

وی، گفت: همچنین به دنبال افزایش ساعت کار مراکز و ادارات گذرنامه، زمان صدور گذرنامه به 72 ساعت کاهش یافته و زائرانی که مدارک خود را به صورت کامل تحویل دفاتر پلیس +10 داده‌اند پس از 72 ساعت، گذرنامه خود را اخذ خواهند کرد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در پایان، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تا برای زائران اربعین حسینی که گذرنامه خود را مفقود کرده‌اند، تسهیلاتی در نظر گرفته شود که پس از ثبت اعلام مفقودی، به مراکز پلیس + 10 مراجعه کرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب