سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29708
|
09:44 - 1396/08/10
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

درماندگی جهان استکبار در مقابل سپاه/ دوستی با آمریکا قطعا کشنده است

درماندگی جهان استکبار در مقابل سپاه/ دوستی با آمریکا قطعا کشنده است
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا به طور قطع کشنده است.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از  آبدانان خبر؛ سرهنگ" قدرت کریمیان" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره 40 شهید دانش آموز شهرستان آبدانان اظهار داشت :امروز با رفتار سنجیده ما نوع نگاه و بینش آینده  رقم می خورد رفتار هر کشوری آینده ای آن کشور را رقم می زند

وی به هم پرسی اقلیم کردستان اشاره و افزود:این هم پرسی به خاطر دسیسه های استکبار جهانی و رژیم منحوس اسرائیل بوده است که با شکست مواجه گردید.
کریمی بیان داشت:زمانیکه ما با قدرت و شجاعت در برابر استکبار بایستیم و موضع انقلاب داشته باشیم و نگاهمان نگاه انفعالی باشد  دشمن عقب نشینی می کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن رفتار ما را رصد می کند بیان داشت: عده ای در کشور به دنبال رابطه با امریکا هستند و پیشرفت را را در گرو آمریکا  می دانند این در حالی است که امریکا به بهانه های مختلف اموال ما را غارت می کند .

این مقام استانی تاکید داشت:هر وقت ما قصد پیشرفت داشتیم دشمن با ترفند های گوناگون از جمله ترور دانشمندان یا تحریم های اقتصادی جلوی پیشرفت ما را گرفت.
وی تأکید کرد: امروز دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا به طور قطع کشنده است.

کریمیان با اشاره به اینکه سپاه از مردم و برخواسته از دل مردم است بیان داشت:علت تروریست خواندن سپاه توسط استکبار استیصال و درماندگی دشمن از این نهاد مردمی است که تمامی نقشه های آنها را نقش بر آب کرده است.

وی بیان کرد: نهاد مقدس سپاه مجموعه‌ای برآمده از بطن انقلاب و اسلام و نهاد مقدسی است که عزت و آبروی آن از شهدا، ایثارگران، جانبازان و فرزندانی است که صادقانه در این نهاد مجاهدت می‌کنند، چراکه سپاه نهادی است انقلابی که اصلی‌ترین ماموریت آن حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. 
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: زمانی که تابع ولایت فقیه باشیم و به ولایت فقیه دل بدهیم، حتی اگر مسیری را غلط رفته باشیم خداوند کمک خواهد کرد که مسیر به سمت مسیر درست و راه راست و الهی عوض شود و به طور قطع شفاعت می شویم، پس نباید فضای آلوده‌ای که دشمن ایجاد می‌کند سبب شود از مسیر ولایت فقیه گمراه شویم زیرا کسانی که با وجود همه خدمات برای انقلاب از ولایت فقیه فاصله گرفته‌اند فراموش نکردیم با چه مشکلاتی مواجه شده اند و به چه اضمحلالی رسیده‌اند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب