سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29707
|
09:34 - 1396/08/10
نسخه چاپی

گزارش؛

نخاله های ساختمانی وصله ناجور ورودی شهر ایوان+تصاویر

نخاله های ساختمانی وصله ناجور ورودی شهر ایوان+تصاویر
انباشت نخاله های ساختمانی در ورودی شهر ایوان منظره نامناسبی را پدید آورده است که لازم و ضروری است این نخاله ها جمع آوری شوند.

به گزارشايلام بيدار،به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جویزر ،ورودی هر شهر می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری بالایی در معرفی صحیح آن شهر، جاذبه‌های گردشگری و شناسایی مفاخر و مشاهیر آن و هم چنین عرض خیرمقدم به مسافرین و رهگذران داشته باشد.

ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدامات اساسی صورت گیرد بنابراین ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر باشد.

اهمیت ورودی های شهر آن قدر مهم است که هر ورودی با نماد و ویژگی‌های خاص خود می تواند ایجاد حس تعلق و هویت در میان ساکنان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند.

با این مقدمه به موضوعی خواهیم پرداخت که متاسفانه زمینه ای را فراهم کرده است که زیبایی شهر ایوان به زیر سوال رود.

درورودی شهر ایوان از سمت ایلام این روزها شاهد تجمع حجم زیادی از نخاله های ساختمانی و زباله ها هستیم که این امرصحنه زشتی را به وجود اورده است که خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری جویزر به این موضوع پرداخته است.

"عباسی" یکی از شهروندان ایوانی است که در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :متاسفانه شاهد این هستیم که در ورودی شهر ایوان نخاله های زیادی انباشت شده است که این نخاله ها منظره زشتی را در این منطقه به وجود اورده است.

وی گفت : این نخاله ها ؛نخاله های ساختمان هایی است که  شهروندان مبادرت به تخریب آنان نموده اند که باید شهروندان در راستای انتقال آن به مناطق دیگر اقدام نمایند نه اینکه به خاطر نزدیکی مسیر در ورودی شهر اقدام به تخلیه آن نمایند.

محمدی  افزود :لازم و ضروری است که مسئولان در راستای جلوگیری از تخلیه این نخاله ها نظارت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین منظره ای نباشیم.

وی در پایان گفت : باتوجه به اینکه شهر ایوان در مسیر تردد زوار اربعین حسینی است لازم  وضروری است هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری نخاله ها اقدام شود تا شاهد منظره های زیبا در ورودی شهر ایوان باشیم.

حال امید است مسئولان شهرستان در راستای زیباسازی شهر تقدام به جمع آوری این نخاله های سساختمانی نمایند چرا که شهرستان ایوان با ویژگی ها وپتانسیل های ی که دارد شایسته چنین فضایی در ورودی شهر نیست.

 

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب