سرویس: سیاسی
کد خبر: 29611
|
11:02 - 1396/08/02
نسخه چاپی

نماینده دموکرات کنگره:‌

تحریم‌های جدید آمریکا،‌ دولت ایران را مجبور به التماس خواهد کرد

تحریم‌های جدید آمریکا،‌ دولت ایران را مجبور به التماس خواهد کرد
قانونگذار ارشد کنگره آمریکا گفت: «واشنگتن می‌تواند با وضع حدنهایت تحریم‌های جدید علیه ایران بدون کوچکترین اشاره‌ای به توافق هسته‌ای، ضمن حفظ حمایت اروپا، دولت ایران را به زانو درآورده و برای لغو این تحریم‌ها مجبور به التماس کند.»

به گزارشايلام بيدار،«برد شرمن» نماینده دموکرات کنگره آمریکا در نشستی در موسسه «هادسون» مدعی شد، کمپین اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران می‌تواند دولت ایران را در برابر آمریکا به زانو درآورد و تهران را وادار کند تا برای لغو تحریم‌ها به واشنگتن التماس کند.

بنا بر گزارش «واشنگتن اگزمینر»‌، شرمن در ادامه گفت: «اگر ما به اندازه کافی پیش برویم، آنها به ما التماس خواهند کرد که درباره تمام مسائل مربوط به تعلیق تحریم‌ها از جمله ناکارآمدی توافق هسته‌ای وارد گفت‌وگو شویم».

این قانونگذار ارشد کنگره آمریکا گفته است:‌«ما نیازمند حد نهایت تح0ریم‌ها هستیم، حدنهایت اجرای محدودیت‌های هسته‌ای و حدنهایت حمایت بین‌المللی».

بر اساس این گزارش، وی در عین حال از دولت «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهوری آمریکا خواست تا مانع از لغو برجام شود تا مبادا حمایت جامعه بین‌المللی در رابطه با توافق هسته‌ای را از دست بدهد.

شرمن افزود: «انجام چنین اقدامی باعث خواهد شد تا اروپا از تحریم‌های بیشتر ما حمایت نکند و بسیاری در جهان حتی خواهند گفت که در این شرایط ایران می‌تواند برنامه هسته‌ای خود را بدون محدودیت یا بازرسی از سر بگیرد».

نماینده دموکرات کنگره آمریکا همچنین گفت:‌ «ما می‌توانیم حد نهایت تحریم‌ها علیه ایران را وضع کنیم بدون آنکه حتی اشاره‌ای به توافق هسته‌ای داشته باشیم. و سپس می‌توانیم حمایت اروپا را نیز داشته باشیم».

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد