سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29606
|
00:10 - 1396/08/02
نسخه چاپی

فرماندار ایوان:

فعالیت ستاد اربعین با رویکرد مردمی/ دستگاههای اجرایی همکاری کنند

فعالیت ستاد اربعین با رویکرد مردمی/ دستگاههای اجرایی همکاری کنند
فرماندار ایوان بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با ستاد اربعین تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر،  جلسه ستاد اربعین شهرستان ایوان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

"احسان اکبری" ؛فرماندار ایوان، در این جلسه گفت:امسال شهرستان ایوان با افتتاح تونل اربعین شاهد تردد حجم زیادی از زائرین خواهد بود به همین دلیل باید برنامه ریزی های لازم را در راستای استقبال از زائران انجام دهیم.

اکبری اظهارکرد:تمام  دستگاه ههای اجرایی شهرستان ایوان باید هماهنگی لازم را با ستاد اربعین داشته باشند،

وی افزود: در راستای تامین امنیت زائران نیروی انتظامی شهرستان اقدام به برپایی۴ایستگاه انتظامی،در سطح شهرستان ایوان خواهد نمود،همچنین تمهیدات ویژه  ترافیکی جهت روانسازی ترافیک در سطح شهر ایوان از میدان امام خمینی (ع)تا روبروی مدرسه فروزان رضایی  اندیشیده شده است.

وی به ایستگاه های صلواتی جهت پذیرایی از زائران اشاره کرد و بیان داشت:۴ایستگاه پذیرایی در چهارمله، روبروی حاجی حاضر ،ورودی و خروجی شهر ایوان جهت پذیرایی از زائران  برپا خواهدشد که پشتیبانی های لازم ازاین ایستگاه ها صورت خواهد گرفت.

رییس ستاد اربعین شهرستان ایوان بیان داشت:در راستای اسکان زائران نیز اقداماتی صورت گرفته است ،مساجد مهمانسرا ها و سالن های ورزشی مجهز به امکانات رفاهی برای زائران خواهد شد که در زمینه انشالله با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

وی تصریح کرد :بیمارستان امام رضا (ع )شهر ایوان نیز آماده ارائه خدمات به زائران است ،همچنین زمینه فرود بالگرد اورژانس در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی در پایان گفت:امیدواریم امسال بتوانیم خدمت خوبی را به زائران ابا عبدالله الحسین داشته باشیم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب