سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29592
|
08:39 - 1396/08/01
نسخه چاپی

رئیس جمعیت هلال احمر ایلام خبر داد؛

آمادگی 24 پایگاه امداد جاده ای برای خدمت رسانی به زوار اربعین

آمادگی 24 پایگاه امداد جاده ای برای خدمت رسانی به زوار اربعین
رئیس جمعیت هلال احمر ایلام از برپایی 24پایگاه ثابت و سیار موقت جاده ای، استقرار یک فروند بالگرد، به کار گیری 400 امدادگر، 40دستگاه آمبولانس برای اربعین خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد؛ "سلیمانی" رییس جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان متولی کمیته امداد ونجات ستاد اربعین هلال احمر استان با برپایی 24 پایگاه ثابت و سیار موقت جاده ای، استقرار یک فروند بالگرد، به کار گیری 400نفر پرستل و امدادگر، 40 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات و استقرار تیم واکنش سریع در پایانه مرزی تلاش دارد رسالت خود را در اربعین به نحو احسن انجام دهد.

سلیمانی اظهار کرد: علاوه بر این موارد هلال احمر در خصوص اسکان اضطراری آمادگی دارد چنانچه به علت شرایط جوی یا ازدحام زائرین به اردوگاهی نیاز باشد، از طریق سایر دستگاه های متولی و فرمانداری مهران 5 هزار نفر کمپ و چادر نیز میتوانیم تبیین کنیم.

وی افزود: قرارگاه اربعین جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی مهران از هشتم تا بیست و سوم فعالیت دارد، از طرفی تسهیل گر ورود و خروج نفرات و تجهیزات پزشکی-بهداشتی به کشور عراق نیز خواهیم بود؛ در سایر مکان های شهر ایلام نیز موکب های هلال احمر دایر و اماده برای خدمت رسانی به زائرین است.

سلیمانی با توصیه به مردم خاطر نشان کرد: اربعین فرصتی است که استان ایلام خادم زائرین باشد، برای تلخ نشدن این ایام از رانندگان عزیز خواهشمندیم نکات ایمنی را رعایت کنند و در برگشت سفر خود را مدیریت کنند تا ازدحام زیادی به وجود نیاید.

 

انتهای پیام/الف

     

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    تازه ترین مطالب