سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29587
|
15:09 - 1396/07/30
نسخه چاپی

استاندار واسط عراق در ایلام:

165 گیت برای تسهیل تردد زائران اربعین راه اندازی شد/ توزیع روزانه یک میلیون وعده غذا در روز به زائران

165 گیت برای تسهیل تردد زائران اربعین راه اندازی شد/ توزیع روزانه یک میلیون وعده غذا در روز به زائران
استاندار واسط عراق گفت: مسئولان عراقی در شهرهای مختلف از آمادگی کامل برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی برخوردار هستند.

به گزارشايلام بيدار،"محمود طلال"، استاندار واسط عراق در نشست مشترک با مسئولان استان ایلام اظهار داشت: مسئولان عراقی در شهرهای مختلف از آمادگی کامل برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی برخوردار هستند.

وی افزود: پایانه مرزی زرباطیه هم‌اکنون از نظر گیت و دیگر خدمات آماده شده است.

استاندار واسط عراق با اشاره به اینکه ۱۶۵ گیت در پایان مرزی زرباطیه راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هم اکنون دو کمیته در استانداری واسط برای خدمات رسانی به زوار اربعین تشکیل شده است.

طلال تصریح کرد: این دو کمیته شامل کمیته خدمات و امنیت هستند که برای خدمات زوار اربعین حسینی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرهای مختلف عراق از جمله واسط، کوک و بدره آماده پذیرایی و خدمات رسانی به زوار اربعین هستند افزود: مسئولان استانداری واسط برای ارائه خدمات با مسئولان ایرانی همکاری خواهند کرد.

طلال گفت: مردم عراق در کنار مسئولان در بحث پذیرایی و جابه‌جایی زوار نیز خدمات رسانی خواهند کرد و تمامی تسهیلات لازم برای تردد آسان زوار انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: راه های مختلف و شهرهای عراق برای خدمات رسانی به زوار آماده شده و امروز نیز تفاهم نامه ای با مسئولان استان ایلام برای تسهیل در تردد زوار از مرز مهران و مرز زرباطیه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد