سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29557
|
11:46 - 1396/07/28
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

بستر همه تهدیدات فضای مجازی است/ ترامپ فقط دیکته ها را قرائت می کند

بستر همه تهدیدات فضای مجازی است/ ترامپ فقط دیکته ها را قرائت می کند
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: باید از فضای مجازی نهایت استفاده را در راستای تقویت جریان انقلاب اسلامی برد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه بستر تمامی تهدیدات، فضای مجازی است لذا نیازمند یک همگرایی با شیوه های جدید در این حوزه هستیم.

وی اظهار کرد: باید از فضای مجازی نهایت استفاده را در راستای تقویت جریان انقلاب اسلامی برد.

شاکرمی افزود: برای اینکار لازم است تا در ابتدا آسیب های این حوزه مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد و با در نظر گرفتن نقاط قوت نسبت به ارائه راهکارهای لازم اقدام کرد.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: بستر کار روانی بر علیه جمهوری اسلامی فضای مجازی است و در آینده به شکل های مختلفی خود را نشان می دهد که هوشیاری ما را می طلبد.

وی بیان کرد: منشأ تحرکات اخیر دشمن بر عیله ایران اسلامی فضای مجازی است.

شاکرمی به نقش فعالان عرصه فضای مجازی تأکید کردو گفت: همه با هم باید نه تنها در راستای خنثی سازی نقشه های دشمن در این حوزه اهتمام داشته باشیم بلکه باید از فضای مجازی نهایت استفاده را در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام ببریم.

جانشن فرماندهی سپاه استان ایلام در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور امریکا بر عیله ایران نیز گفت: این گونه تصور نکنیم که رئیس جمهور امریکا همین گونه سخنی را بر زبان آورده بلکه حلقه های متعددی در پشت پرده سخنان ترامپ وجود دارد و او فقط دیکته ها را قرائت می کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب