سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29510
|
11:11 - 1396/07/24
نسخه چاپی

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام:

ترس آمریکائی ها از صدور ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی است

ترس آمریکائی ها از صدور ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی است
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، گفت: مواضع اخیر ترامپ نشان از نفرت، عصبیت و بداخلاقی هایی است که همیشه داشته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد،حجت الاسلام والمسلمین" غلامرضاغیاثی" مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام در خصوص یاوه گویی های اخیر ترامپ در گفتگو با ایلام رصد، عنوان کرد: اخیرا و بار دیگر ترامپ در خصوص انقلاب اعلام مواضع جدی و صریح تری داشته است، که نشانگراین مهم است که مبانی انقلاب اسلامی با مبانی استکبار در تضاد بوده و دلیل آن این است که استکبار جهانی به دنبال منافع خود می باشد اما انقلاب اسلامی پیش به سوی ارزش ها، انسانیت و صدور انقلاب دارد.

وی اظهار کرد: با حاکمیت انقلاب منافع استکبار زیر سوال می رود، مولفه های بعدی و جدیدی که در منطقه و دنیا شکل گرفته و می بینند ایران در مبارزه با تروریسم پیش گام است، پس طبیعی است که مواضع خود را اینگونه اعلام کنند. مواضع اخیر ترامپ نشان از نفرت، عصبیت و بداخلاقی هایی است که همیشه داشته اند و دیگر نتوانستند بیش از این ادب و احترام را رعایت کنند.

حجت الاسلام غیاثی افزود: در عرصه انقلاب اسلامی ابزار و عناصری داریم که به عنوان صدور انقلاب و منابعی که مرتبط با انقلاب هستند برای ما مورد اهمیت هستند که یکی از انان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.  سپاه پاسداران انقلاب همانطور که از عنوان و ماهیت آن پیدا است رسالت اصلی آن حفاظت از انقلاب اسلامی است و عرصه انقلاب محدود به مرز جغرافیای ایران اسلامی نیست و این جاست که ترامپ به خوبی می داند این گونه اصول ایران اسلامی پیکانی درجهت استکبار و مبارزه با ان است.

غیاثی عنوان کرد: در نهایت آنان باید بدانند چون ماهیت انقلاب ایران یک ماهیت الهی است، همه انسان ها در همه قلمرو جغرافیایی تشنه این پیام و ارزش هستند و با اینگونه سخنان نمی توانند ایران را در دنیا منزوی نمایند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب