سرویس: سیاسی
کد خبر: 29486
|
12:10 - 1396/07/23
نسخه چاپی

ولایتی در پاسخ به اظهارات ترامپ:

ترامپ فرصت مطالعه تاریخ نداشته است/رفتار رئیس جمهور بی‌منطق آمریکا برای ملت ایران جدید نیست

ترامپ فرصت مطالعه تاریخ نداشته است/رفتار رئیس جمهور بی‌منطق آمریکا برای ملت ایران جدید نیست
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفتار رئیس جمهور کاسب‌کار آمریکا که فرصت مطالعه تاریخی نداشته و صرفا به امور بازرگانی مشغول بوده، برای ملت بزرگ ایران که سابقه تمدنی چندهزار ساله دارد، موضوع جدیدی نیست.

به گزارشايلام بيدار،علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

وی اظهار داشت: رفتار رییس جمهور بی‌منطق و کاسبکار آمریکا که ظاهرا فرصت مطالعه تاریخی نداشته و صرفا به امور بازرگانی مشغول بوده و هست، برای ملت بزرگ و شریف ایران که سابقه تمدنی چندهزار ساله دارد، موضوع جدیدی نیست و بی‌تردید این ملت همچون همیشه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها مواضع اصولی خود را اعلام کرده و بر آن پایبند خواهد بود. نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متعلق به مردم این سرزمین است و نه تنها اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه‌خواهان و تضعیف‌کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید و تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آنها را به قول و ذلت بکشاند.

ولایتی در این یادداشت خود آورده است: جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدام علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد و پشت سر رهبر محبوب، شجاع و انقلابی، به مانند تمام روزهای پیروزی و استقرار و ثبات، به گام‌های بلند خود در حفظ و حراست از آرمان‌های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب