سرویس: سیاسی
کد خبر: 2939
|
09:20 - 1392/04/09
نسخه چاپی

ضرب‌ و شتم خبرنگار کیهان با چاقو

ضرب‌ و شتم خبرنگار کیهان با چاقو
وکیل و روزنامه نگار روزنامه کیهان توسط اراذل و اوباش به ضرب چاقو مجروح و راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایلام فردا به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، مجتبی فروزنده از کارکنان موسسه کیهان در گفت‌وگو با تسنیم، از ضرب و شتم یکی از همکارانش، توسط اراذل و اوباش خبر داد.

وی در تشریح این حادثه تصریح کرد: حسین شمسیان از همکاران موسسه کیهان جمعه شب همراه با یک نفر از دوستانش در شهرستان لنگرود در حال عبور از خیابانی که اراذل و اوباش زیادی داشت، بود که 2 نفر از اراذل و اوباش با موتور جلوی آنها را گرفته و شمسیان و همراهش را با چاقو مضروب می‌کنند.

عضو موسسه کیهان اظهار داشت: حسین شمسیان بر اثر این حادثه از ناحیه ریه مجروح شده و بلافاصله به بیمارستانی در لاهیجان منتقل و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر پزشکان معالج وی، شرایط جسمی و عمومی‌اش را مساعد اعلام کرده‌اند.

فروزنده همچنین درباره فرد همراه شمسیان خاطر نشان کرد: وی با 2 ضربه چاقو مضروب شد ولی جراحاتش سطحی بود و پس از انجام مداوای لازم از بیمارستان مرخص شد.

وی با بیان اینکه شمسیان وکیل مدافع مدیر مسئول روزنامه کیهان نیزه هست، تأکید کرد: وی در جریان برگزاری دادگاه شکایت شیرین عبادی از روزنامه کیهان، وکیل مدافع حسین شریعتمداری بود و علاوه بر آن، در روزنامه نیز به عنوان روزنامه نگار فعالیت دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب