سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29388
|
09:45 - 1396/07/17
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در گفتگو با ایلام بیدار:

26 ميليارد تسهيلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد

26 ميليارد تسهيلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از پرداخت 26 میلیارد و 200 میلیون ريال تسهيلات در حوزه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي خبر داد.

"منصور ملك حسيني"،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با خبرنگار اقتصادیایلام بیدار با بیان اینکه بسیج نقش بسیار پررنگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری دارد گفت: توسعه اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در از اولویت های بسیج سازندگی در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه  رویکرد بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) در تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال در جامعه است اظهار کرد : تا کنون در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جمعاً مبلغ 26 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته است.

ملک حسینی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات افزود : این تسهیلات با اعتبارات بانک مهر ایران ،موسسه مالی و اعتباری ولایت وبانک مهر اقتصاد و با نرخ سود 10 % و بازپرداخت سه تا پنج ساله به متقاضیان عرصه‌های تولیدی، که قادر به راه‌اندازی کارگاه های کوچک و خانگی  در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی هستند پرداخت می شود .

مسئول سازمان بسیج سازندگی  با تاکید مجدد بر روی درصد سود تسهیلات که به میزان 10درصد می باشد ، گفت: متقاضیانی که به صورت تعاونی  اقدام به راه‌اندازی کارهای تولیدی صنایع تبدیلی و ایجاد شغل گروهی باشند، هم در اولویت واگذاری تسهیلات قرار خواهند گرفت و هم اینکه مبلغ بیشتری به آنها پرداخت می گردد

ملک حسینی در پایان با  اشاره به هموار بودن مسیر کارآفرینی گفت : تفاهم نامه های فی ما بین  بسیج سازندگی و ادارات مرتبط با هدف کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات و اجرای هرچه با کیفیت تر طرح ها منعقد گردیده است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب