سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29385
|
07:14 - 1396/07/17
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با ایلام بیدار:

ساختمان جدید شورای هماهنگی ایلام هدیه رهبری است/ فاز اول نصب سیستم صوتی در مهران اجرا می شود

ساختمان جدید شورای هماهنگی ایلام هدیه رهبری است/ فاز اول نصب سیستم صوتی در مهران اجرا می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از راه اندازی ساختمان جدید این شورا در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام "علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداراز افتتاح ساختمان جدید این شورا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعنوان دستگاه اصلی و متولی برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از مکان خوبی برخوردار نبود.

وی اظهار کرد: در همین راستا در زمینی به مساحت 570 متر مربع در تیر ماه سال گذشته به منظور احداث ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام کلنگ زنی شد و قریب به 900 میلیون تومان برای انجام این پروژه هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه 99 درصد کار احداث این ساختمان انجام گرفته است، افزود: در مجموع این ساختمان هدیه مقام معظم رهبری به استان ایلام برای انجام برنامه های فرهنگی و دینی و مذهبی است که به زودی افتتاح می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: راه اندازی این ساختمان باعث می شود تا فعالیت های بیشتری در سطح استان صورت گیرد و بنای ما بر این این است تا فعالیت ها از مرکز استان به سایر شهرستان ها نیز گسترش یابد.

چراغی پور بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی و حضور مستمر زائران در مهران برای سفر به عتبات عالیات، اولین فعالیت در این خصوص اهدای سیستم صوتی در شهر مهران به صورت ثابت خواهد بود.

وی اضافه کرد: فاز اول این پروژه شهر مهران بوده که دامنه این پروژه تا پایانه مرزی مهران نیز ادامه خواهد داشت؛ یکی از اهداف دیگر راه اندازی این سیستم ها تشویق مردم برای حضور در مناسبت ها است که در دستور کار ویژه قرار دارد. 

این مسئول عنوان کرد: برنامه های مربوط به روز استکبارستیزی در استان ایلام امسال با یک نگاه ویژه برگزار خواهد شد و رویکردهای خوبی در پیش گرفته شده که کنفرانس خبری ویژه این روز نیز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب