سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29359
|
08:38 - 1396/07/16
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار خبر داد؛

آمادگی نیروهای مسلح ایلام برای حماسه باشکوه اربعین/ امنیت مرز مهران برای تردد زائران مطلوب است

آمادگی نیروهای مسلح ایلام برای حماسه باشکوه اربعین/ امنیت مرز مهران برای تردد زائران مطلوب است
امام جمعه ایلام گفت: به یمن آمادگی نیروهای مسلح استان ایلام امنیت بسیار مطلوبی در مرزهای استان ایلام ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین آمادگی استان ایلام برای ایام اربعین گفت: در ایام اربعین میلیون ها زائر از سراسر کشور اسلامی بلکه از کشورهای همجوارمان خود را برای حضور و شرکت در این راهپیمایی عظیم می رسانند.

وی اظهار کرد: این راهپیمایی و حماسه عظیم امروزه نام استان ایلام و مرز بین المللی مهران مهران را جهانی کرده است و این در حالی است که این مرز در دوران رژیم بعث به یک نقطه امنیتی و بسته تبدیل شده بود ولی امروز اصلی ترین کانون عزیمت زائران به عتبات عالیات است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در این راستا نیروهای مسلح استان ایلام که همیشه به خصوص در دفاع از مرزها و تأمین امنیت استان آماده و در صحنه بوده برای اربعین امسال نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.
امام جمعه ایلام افزود: به یمن آمادگی نیروهای مسلح استان ایلام امنیت بسیار مطلوبی مرزهای استان ایلام به خصوص مرز مهران که قدمگاه زوار اربعین حسینی است، ایجاد شده است.
لطفی ادامه داد: نیروهای مسلح براساس وظایف ذاتی، دینی و انقلابی از امادگی بسیار بالایی برای حماسه اربعین امسال برخوردار هستند که جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: در طی سال های گذشته و در طول اجرای حماسه اربعین مشکلات بزرگی در حوزه راه منتهی به شهرستان مهران وجود داشت که با اقدامات بسیار ارزنده ای که قرارگاه خاتم الانبیاء انجام داده امیداواریم که بخش اعظمی از مشکلات برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد: در حوزه پذیرایی از زوار اربعین نیز حقیقتا مردم استان ایلام در این حوزه خوش درخشیدند و همیشه مهمان نوازی خود را از زائران به خوبی نشان دادند.
امام جمعه ایلام گفت: با راه اندازی آشپزخانه های بزرگ در پذیرایی از زوار اربعین بخش دیگری از مشکلات برطرف خواهد شد.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب