سرویس: بین الملل
کد خبر: 29321
|
10:06 - 1396/07/13
نسخه چاپی

مسکو: سرکرده جبهه‌النصره به کما رفته است

مسکو: سرکرده جبهه‌النصره به کما رفته است
وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که سرکرده گروهک تروریستی جبهه‌النصره که در عملیات هوایی روسیه در سوریه به شدت زخمی شده بود، به کما رفته است.

به گزارشايلام بيدار،وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد، نیروی هوایی روسیه روز گذشته حملاتی را علیه گروهک تروریستی جبهه‌النصره به انجام رساندند که در این عملیات سرکرده این گروهک تروریستی به دلیل شدت جراحات، به کما رفته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد، در این عملیات، 49 نفر دیگر از اعضای این گروهک تروریستی از جمله تعدادی از سرکردگان این گروه به هلاکت رسیدند.

وی افزود: «در نتیجه حمله نطقه‌زن و دقیق بمب‌افکن سوخو-34 روسیه، 49 شبه نظامی نابود شدند از جمله هفت نفر از سرکردگان گروهک تروریستی جبهه‌النصره».

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در ادامه اعلام کرد: «نابودی مقر فرماندهی جبهه‌النصره و به کما رفتن سرکرده این گروه، «ابومحمد الجولانی»، تروریست‌ها را در استان ادلب دچار سردرگمی کرده است».

وزارت دفاع روسیه روز گذشته اعلام کرده بود که الجولانی در حملات هوایی روسیه در ادلب سوریه به شدت زخمی شده و شرایط وی به شدت بحرانی است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب