سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29304
|
12:55 - 1396/07/12
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

"اربعین" استان ایلام را از بن بست خارج کرد/ هیچ قدرتی نمی تواند مانع عبور زائران از مرز مهران شود

"اربعین" استان ایلام را از بن بست خارج کرد/ هیچ قدرتی نمی تواند مانع عبور زائران از مرز مهران شود
امام جمعه ایلام گفت: زائران معمولا مرز مهران را برای تردد انتخاب می کنند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع عبور زائران از این مرز شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمد نقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گردهمایی کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام در محل حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خداوند بزرگ این توفیق را به مردم ایلام ارزانی داده است تا این استان سالانه میزبان میلیون‌ها زائر عتبات عالیات در ایام اربعین باشد.

وی استقبال و پذیرایی مردم و مسئولان استان به ‌عنوان دروازه عتبات عالیات از زئران حسینی را ستودنی دانست و افزود: در چند سال گذشته مردم ایلام و مسئولان استان با تمام توان پای ‌کار بوده‌اند و زائران اربعین حسینی نیز در تردد از ایلام در رفت و برگشت راضی بوده‌اند و امروز نام ایلام جهانی شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز به برکت اربعین حسینی نام استان ایلام در داخل و خارج از کشور با اربعین حسینی گره‌ خورده است، باید خود را آماده کنیم که برای اربعین سال جاری با همین شور و هیجان سال‌های گذشته استقبال شایانی از زائران استان داشته باشیم.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: آبروی استان در گرو برگزاری آیین باشکوه اربعین حسینی است و باید همه مردم و مسئولان استان در راستای استقبال و پذیرای از زائران در جهت فراهم کردن زیرساخت‌های تمام تلاش خود را به عمل آورند.
وی در ادامه با بیان اینکه اربعین استان ایلام را از بن بست خارج کرده است افزود: زائران معمولا مرز مهران را برای تردد انتخاب می کنند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع عبور زائران از این مرز شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد