سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29189
|
08:58 - 1396/07/06
نسخه چاپی

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان خبر داد؛

حمله خرس به پیرمرد آبدانانی در ارتفاعات کبیرکوه

حمله خرس به پیرمرد آبدانانی در ارتفاعات کبیرکوه
مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت: یک پیرمرد دامدار در منطقه عشایری تختان این شهرستان مورد حمله یک قلاده خرس وحشی قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار،"نصرت الله علیزاده"مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت:  یک پیرمرد دامدار در منطقه عشایری تختان این شهرستان مورد حمله یک قلاده خرس وحشی قرار گرفت.

وی اظهار کرد : این پیرمرد 67 ساله از عشایر منطقه تختان در منطقه جنگلی کبیرکوه هنگام تالیف گوسفندان مورد حمله یک قلاده خرس قرار گرفت و از ناحیه کتف، کمر و دست مجروح شد.
مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان با اشاره به اقدام سریع اورژانس آبدانان به اعزام گروه فوریت های پرشکی  بیان کرد : خبر این حادثه توسط یکی از عشایر به مرکز فوریت های پزشکی آبدانان منعکس شد و با وجود اینکه این منطقه جزء منطقه دهلران است اما به دلیل کم بودن بعد مسافتی گروهی از نیروهای این مرکز به منطقه کوهستانی کبیرکوه حد فاصل روستای تختان اعزام و فرد حادثه دیده را پس از احیا و انجام عملیات مقدماتی پزشکی به پائین کوه منتقل کردند.
مسئول شبکه بهداشت و درمان آبدانان با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، اضافه کرد: این دامدار آبدانانی بیشتر از ناحیه سر ، صورت و چشم صدمه دیده است برای معاینات و مداوا  مستقیم از تختان به  مراکز درمانی ایلام منتقل شده است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد