سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29053
|
16:23 - 1396/06/31
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام :

بهترین جواب اراجیف ترامپ برخورد قاطع نقض برجام از سوی آمریکا است

بهترین جواب اراجیف ترامپ برخورد قاطع نقض برجام از سوی آمریکا است
امام جمعه ایلام گفت:بهترین و مناسب‌ترین جواب اراجیف رئیس جمهور آمریکا برخورد قاطع و انقلابی نقض برجام از سوی آمریکا است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت:سخنرانی وقیحانه رئیس جمهور آمریکا نتیجه امتیاز دهی در برجام بود.

وی ادامه داد: اظهارات قلدر مابانه رئیس جمهور آمریکا باید با پاسخ قاطع وکوبنده مسئولین همراه باشد، سخنان سخیف و اتهام‌زنی و دور از عرف سیاسی علیه ملت ایران در سازمان ملل متحد حکایت از این واقعیت دارد که مذاکره و توافق هسته‌ایی با شیطان بزرگ بی‌فایده و زیان‌بار و لگد مال کردن برجام است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد:بهترین و مناسب‌ترین جواب اراجیف رئیس جمهور آمریکا برخورد قاطع و انقلابی نقض برجام از سوی آمریکا است، سردمداران کاخ سفید در طول 38 سال عمر انقلاب همواره خصومت و دشمنی خود را با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف ثابت کرده‌اند.

لطفی افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی که می‌توان آنرا بزرگترین شکست قرن برای آنها در نظر گرفت سال‌هاست از ابزارها و تهدیدهای مختلفی استفاده می‌کند تا ملت ایران را تحت فشار سلطه خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: اما مقاومت و ایستادگی پای آرمان‌ها چشم طمع رژیم آمریکا را کور کرده است، توافق برجام میان ایران و آمریکا و برخی قدرت‌های جهانی آمریکا را وادار به عقب نشینی از مواضع خصمانه خود علیه ایران کرد. اما آمریکایی‌ها نه تنها از رفتارهای خود دست برنداشتند و هرروز با نقص مکرر برجام بی تعهدی خود را برای جهانیان ثابت کردند بنابراین باید دولت در مقابل نقص آشکار برجام انقلابی عمل کنند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: ناگفته‌های دفاع مقدس و دستاوردهای پیروزی غرور آمیز در عرصه‌های مختلف برای نسل جوان باید تبیین شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های گوناگون از جمله دفاع مقدس و شکست و ناکام کردن نظام سلطه استکبار جهانی به رهبری آمریکا موفقیت‌های تحسین برانگیز و افتخار آمیز در38 سال گذشته داشته است.

لطفی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دارای قدرتمندترین نظام سیاسی در جهان معاصر است، این نظام با وجود فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها راست قامت ایستاده است و برای رسیدن به اهداف بلند خود موانع را از سر راه برداشته است.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به آغاز ماه محرم افزود: مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سید الشهداء (ع) باید در راستای اهداف بلند و نورانی عاشورا هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

لطفی تصریح کرد: هیات‌های عزاداری باید قیام عاشورا را برای نسل جوان تبیین کنند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیکگری از سخنانش ادامه داد: سیاستمدارانی همچون رئیس جمهور رژیم آمریکا هرگز مورد اعتماد نبوده و نیستند. و توافق ناموفق هسته‌ایی و نقص نافرجام برجام نتیجه اعتماد به دشمن شماره یک ایران یعنی آمریکاست.

وی ادامه داد: طرفداران مذاکره با آمریکا بزک‌کنندگان چهره خشن و دیکتاتوری او هستند که بر صلح و دوستی او هیچ اعتمادی نیست، چهار سال تمام روزنامه‌ها، سایت‌ها و اردوگاه اصلاح‌طلبان با فضا سازی کاذب سعی کردند تا از رژیم ظالم آمریکا یک رژیم صلح دوست و نظام اسلامی را جنگ طلب و زیاده خواه معرفی کنند.

به گزارشایلام بیدار، در پایان مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه،نمازگزاران ایلامی در محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعار دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی بار دیگر اتحاد ملی و انسجام خود را به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی کشاندند.

همچنین پس از برگزاری نماز جمعه نمازگزاران استان ایلام به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر و محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در شهر ایلام و سایر مناطق استان ایلام راهپیمایی برگزار کردند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب